خبرگزاری کار ایران

رئیس مجمع خیرین سلامت استان البرز خبر داد:

آغاز ساخت بیمارستان در شهرستان‌های فردیس و کمالشهر

asdasd
کد خبر : ۱۷۰۹۶۴

چند سال از شکل‌گیری مجمع خیرین می‌گذرد و در این مدت شاهد اقدامات سازنده درباره جذب و تشویق خیرین در حوزه سلامت هستیم.

رئیس مجمع خیرین سلامت استان البرز از آغاز ساخت ۲ بیمارستان در شهرستان‌های فردیس و کمالشهر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان البرز، صلاح الدین دلشاد اظهار کرد: ساخت این دو بیمارستان از اولویت‌های کاری مجمع خیرین سلامت و دانشگاه علوم پزشکی البرز است.

وی ادامه داد: چند سال از شکل‌گیری مجمع خیرین می‌گذرد و در این مدت شاهد اقدامات سازنده درباره جذب و تشویق خیرین در حوزه سلامت هستیم.

این مسئول با بیان اینکه عملکرد مجمع و اقدامات آن براساس نیازسنجی و اولویت‌های دانشگاه علوم پزشکی البرز است، افزود: آغاز ساخت بیمارستان در شهرستان فردیس و کمالشهر از اولویت‌های کاری این مجمع و دانشگاه است.

دلشاد تأکید کرد: در شهرستان فردیس زمینی از سوی شورای شهر و شهرداری به متراژ ۱۵ هزار مترمربع برای ساخت بیمارستان ۱۶۰تختخوابی در نظر گرفته شده که مراحل نقشه‌کشی و طراحی آن با بودجه اختصاص یافته از سوی دولت به پایان رسیده است.

رئیس مجمع خیرین سلامت استان البرز ادامه داد: همچنین در منطقه کمالشهر نیز زمینی به متراژ ۵ هزار و ۵۰۰ مترمربع از سوی شورای شهر و شهرداری برای ساخت یک بیمارستان ۱۶۵ تختخوابی در نظر گرفته شده که روند آن در مراحل گودبرداری متوقف شده است.

وی با بیان اینکه ازسرگیری ساخت این دو بیمارستان نیازمند همت و مشارکت خیران سلامت، مسئولان استانی، دانشگاه علوم پزشکی و دولت است، افزود: زمینی به متراژ ۶ هزار و ۵۰۰ مترمربع توسط یکی از خیرین سلامت در استان به دانشگاه تحویل داده شده اما تاکنون ساخت هیچ‌گونه مرکز درمانی در این زمین به دلیل برخی مسائل محیطی و قوانین دست و پاگیر اداری صورت نگرفته است.

دلشاد افزود: با پیگیری‌های استانداری و دانشگاه علوم پزشکی البرز، اداره آب و فاضلاب استان مجوز ساخت مرکز درمانی را در این زمین به شرط دیوارکشی صادر کرده است.

رئیس مجمع خیرین سلامت استان البرز تصریح کرد: باید مسئولان راه و بستر مناسب را برای مشارکت خیرین فراهم کنند و موانع اداری را از سد راه امور خیرخواهانه بردارند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز