خبرگزاری کار ایران

استاندار البرز در پاسخ به ایلنا:

طرح «برد برد» در چهارچوب استراتژی کلان نظام صورت می‌گیرد

asdasd
کد خبر : ۱۶۷۵۹۲

مهاجرت معکوس از تهران به البرز از اهداف کلان طرح برد برد سرمایه گذاری در این استان است

استاندار البرز در پاسخ به سوال خبرنگار ایلنا که از او پرسید همایش برد برد سرمایه گذاری البرز استراتژی کلان نظام بوده است یا طرحی است از استانداری البرز، گفت: طرح «برد برد» در چهارچوب استراتژی کلان نظام صورت می‌گیرد و هیئت دولت و وزرا در جریان کامل روند اجرای طرح برد – برد بودند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کرج، سیدطاهر طاهری در نشست خبری «تشریح رهاوردهای همایش برد - برد» ضمن قدردانی از تلاش‌های اصحاب رسانه با اشاره به زمان کلید خوردن طرح این همایش اظهار داشت: این فراخوان از زمستان ۹۲ با استقبال گسترده سرمایه گذاران آغاز شد؛ به نحوی که از زمان اعلام فراخوان تا ۱۵ روز تمدید طرح صورت گرفت.

وی با بیان اینکه اطلاع رسانی گسترده در این طرح موجب شد تا تمامی طیف‌های مردم و مسئولان در جریان روند و نحوه اجرای طرح برد – برد قرار داشته باشند و نام برد – بر د برای تمامی اقشار آشنا باشد.

طاهری ادامه داد: این فرایند به نحوی صورت گرفت که در این مدت شاهد افزایش آمار ثبت نام کنندگان در این طرح بودیم به نحوی که این رقم تا ۲ هزار و ۱۱۵ نفر با سرمایه ۱۵ هزار میلیارد تومان رسید.

نماینده عالی دولت در استان در ادامه به دیدار تیم استانداری البرز پس از اعلام فرخوان برد – برد با وزرای دولت یازدهم اشاره کرد و گفت: در این بازه به صورت همزمان با کلیه وزاری دولت نیز مذاکره صورت گرفت و کلیه اعضای هئیت دولت در جریان روند اجرای این طرح قرار داشتند.

وی در ادامه بیان کرد: ما تنها استانی بودیم که به این شکل حرکت جهادی را در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری آغاز کردیم و اغراق نیست اگر بگوییم البرز پیشقراول فرمایشات مقام معظم رهبری بوده است.

طاهری افزود: مهاجرت معکوس از تهران به البرز از اهداف کلان طرح برد برد سرمایه گذاری این استان است.

وی خاطر نشان کرد: البرز شهری کوچک است و در نگاه همگان اینگونه تصور می شود که باید در جایگاه شهرهایی همچون فیروزه کوه، دماوند و… قرار داشته باشد، اما این استان در جوار پایتخت با اجرای طرح فراخوان برد – برد به نحوی قد علم کرد که جا پای پایتخت گذاشت و شاید این حرکت برای برخی آنگونه خوشایند نبود.

استاندار البرز در ادامه اجرای این طرح را الگویی شاخص برای سایر استان های کشور قلمداد کرد و گفت: امروز طرح فراخوان برد – برد مورد استقبال استانداران سایر استان های کشور قرار گرفته است و به نحوی در تاریخ این استان به ثبت رسید که سایر استان‌ها نیز در صدد الگو برداری از آن هستند.

وی افزود: پس از همایش برد – برد هر جا شاهد شکوفایی و توسعه باشیم به برکت سرمایه‌هایی است که روانه این استان خواهد شد.

استاندار البرز در ادامه به حضور وزرای کابینه دولت در همایش برد – برد اشاره کرد و گفت: حضور سخنگوی دولت، معاون برنامه ریزی وزیر صنعت، معدن و تجارت، معاون وزیر اقتصاد و دارایی، مشاور رئیس جمهور و دبیر شورای هماهنگی مناطق آزاد کشور، معاون رئیس جمهور و رییس سازمان میراثفرهنگی و گردشگری در یک همایش در نوع خود بی‌نظیر بود و حاکی از نگاه ویژه دولت به اجرای این طرح به شمار می‌رفت.

طاهری بیان کرد: این اتفاق، یک اتفاقی کوچک نبود، بلکه فوق العاده بزرگ و رویدادی میمون و مبارک برای البرز و کل کشور بود.

وی افزود: امروز نگاه وزارتخانه‌ها در کشورنگاهی مبتکرانه به این طرح است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز