خبرگزاری کار ایران

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز:

شهرداری‌ها برندسازی کنند

asdasd
کد خبر : ۱۵۹۸۰۳

هیچ انفکاک و جدایی بین دو نهاد شورا و شهرداری با استان وجود ندارد. / ایجاد درآمد پایدار از طریق ارائه خدمات به مردم، اقدامی راهگشا برای تحقق اهداف توسعه محور در شهرهای استان البرز دانست.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز بر ضرورت برند سازی شهرداری‌ها به منظور توسعه متوازن در استان تأکید کرد و گفت: نام چهار باغ باید تداعی گر چهار ورودی منتهی به باغ در این شهر باشد.

به گزارش ایلنا در کرج، مجید سریزدی در دیدار با شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر چهارباغ ضمن بررسی دغدغه‌ها و مسائل طرح شده با اشاره به رویکرد معاونت عمرانی اظهار داشت: برنامه ریزی و تدبیر برای رفع مشکلات شورا و شهرداری‌ها در دستور کار قرار دارد و ماهیت سلسله بازدید‌ها و دیدارهای می‌دانی نیز جدای از این امر نیست.

وی مدیریت استانی را با اعضای شورا و شهرداری نیز مثبت خواند و افزود: هیچ انفکاک و جدایی بین دو نهاد شورا و شهرداری با استان وجود ندارد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز در ادامه ظرفیت‌های چهارباغ را مورد اشاره قرار داد و با بیان اینکه هر شهرداری باید برای خود یک برند خاص و ویژه را طراحی کند، گفت: دهکده ورزشی چهارباغ به نوعی برند در این شهر محسوب می‌شود اما می‌توان از سایر پتانسیل‌ها و ظرفیت‌ها نیز برای توسعه سرزمینی بهره جست.

سریزدی ایجاد درآمد پایدار از طریق ارائه خدمات به مردم را نیز اقدامی راهگشا برای تحقق اهداف توسعه محور در شهرهای استان البرز دانست.

وی در ادامه با اشاره به نام چهارباغ و ضرورت مصداقی شدن نام این شهر با ورودی آن بیان کرد: چهار باغ در حال حاضر دو ورودی دارد در حالی که نامش چهار باغ است بنابراین به نظر می‌رسد دروازه این شهر باید از چهار ورودی برخوردار باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز