خبرگزاری کار ایران

فرماندار کرج تاکید کرد:

مدیرانی که نمی‌توانند با مردم همراه باشند جابجا می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۵۹۲

مدیرانی که نمی‌توانند همراه با مردم بوده و پا به پای دولت تدبیر و امید برای توسعه کشور و خدمت به مردم حرکت کنند، به طور قطع جا به جا می‌شوند. / بسیاری از مدیران کارآمد کشور در هشت سال گذشته خانه نشین شدند.

ایلنا: کشور نیازمند مدیران کارآمد، با تجربه، متخصص و متعهد به مردم و نظام است و مدیران ضعیف و ناکارآمد جایی در کرج ندارند و این شهرستان نیازی به این مدیران ندارد.

به گزارش ایلنا در کرج، فرماندار کرج با بیان این مطلب در جمع اعضای خانه مطبوعات استان البرز گفت: مدیرانی که نمی‌توانند همراه با مردم بوده و پا به پای دولت تدبیر و امید برای توسعه کشور و خدمت به مردم حرکت کنند، به طور قطع جا به جا می‌شوند.

محمد تقی ایرانی با اشاره به اینکه بسیاری از مدیران کارآمد کشور در هشت سال گذشته خانه نشین شدند، گفت: ما حذف سیاسی مدیران مخالف هستیم و اینکه می‌گوییم کرج به مدیران کارآمد نیاز دارد، به معنی برخورد سیاسی و جناحی در انتصاب‌ها نیست و این موضوع باید از سوی رسانه‌ها به درستی برای مردم تشریح شود.

ایرانی گفت: رفتاری که در گذشته برای حذف مدیران انجام شد را نه در شان نظام و مردم و نه به مصلحت کشور می‌دانیم، اما معتقدیم که مدیریت‌ها باید در اختیار افراد دلسوز، کاردان، متخصص، متعهد و ولایی باشد.

وی در پایان با تاکید بر اینکه رسانه‌ها پل ارتباطی میان مردم و مسئولان هستند، گفت: من به مردم استان البرز و شهرستان کرج به دلیل بهره‌مندی از رسانه‌ها و خبرنگاران آگاه، خلاق، پرتلاش و حرفه‌ای تبریک می‌گویم و امیدواریم با همراهی و تعامل رسانه‌ها و مسئولان بتوانیم، کرج را به جایگاه واقعی خود در کشور برسانیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز