خبرگزاری کار ایران

راه‌اندازی دو نمایشگاه بهاره در شهرستان فردیس

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۲۰۷

تیم‌های نظارتی سیار به صورت مستمر بر فعالیت واحدهای صنفی نظارت داشته و با متخلفان برخورد خواهند کرد.

ایلنا: معاون برنامه‌ریزی فرماندار فردیس از راه‌اندازی دو نمایشگاه بهاره در این شهرستان خبر داد و گفت: با تمهیدات اندیشیده شده دو نمایشگاه بهاره در فردیس و مشکین دشت راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش ایلنا در کرج، ابراهیم کردلو با بیان این مطلب، در جلسه ستاد تنظیم بازار که در فرمانداری شهرستان فردیس برگزار شد، زمان برگزاری این نمایشگاه‌ها را از ۱۴ اسفند تا ۲۴ اسفندماه عنوان کرد و اظهار داشت: شهروندان در این شهرستان می‌توانند اجناس مورد نیاز خود را با ۲۰ درصد زیر قیمت بازار خریداری کنند.

معاون برنامه‌ریزی فرماندار فردیس از فعال شدن تیم‌های نظارتی سیار در این شهرستان خبر داد و گفت: این تیم‌ها به منظور نظارت بر بازار فعال شده‌اند. در این راستا در آستانه سال نو و شروع خریدهای نوروزی توسط مردم لازم است تا نظارت ویژه‌ای بر بازار داشته باشیم.

وی ادامه داد: یکی از مهم‌ترین برنامه‌ها به منظور کنترل بازار، فعال کردن تیم‌های نظارتی سیار است که این تیم‌ها به صورت مستمر بر فعالیت واحدهای صنفی نظارت داشته و با متخلفان برخورد خواهند کرد.

کردلو با بیان اینکه در این راستا دستگاه‌های نظارتی از جمله صنعت، معدن و تجارت، شرکت غله، جهاد کشاورزی و سازمان میادین نیز برای کنترل بازار باید فعالیت خود را دو چندان کنند افزود: این تیم‌های نظارتی که متشکل از کار‌شناسان است اقدامات اساسی را به منظور کنترل قیمت‌ها داشته و بر روند فعالیت بازار نظارت جدی خواهند داشت.

معاون برنامه‌ریزی فرماندار فردیس در بخشی دیگر از سخنان خود به اقدامات انجام شده فرمانداری درباره تأمین کالاهای اساسی مردم در این شهرستان خبر داد و گفت: در این راستا برنامه‌ریزی‌های لازم برای تأمین کالاهای اساسی مردم نظیر مرغ، تخم مرغ و میوه شب انجام شده است.

ذخیره سازی ۵۰۰ تن پرتقال و ۳۲۰ تن سیب درختی نیز برای شب عید از دیگر مواردی بود که کردلو در این جلسه به آن اشاره کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز