خبرگزاری کار ایران

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز:

تیم اقتصادی و عمرانی استانداری البرز به نیویورک می‌رود

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۴۶۴

بسته‌های سرمایه گذاری استان البرز در اجلاس ۱۷ اسفندماه شهر نیویورک معرفی می‌شود. / استان‌هایی که پیشنهادات اقتصادی دارند در این همایش حضور خواهند داشت.

ایلنا: معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز از اعزام تیم اقتصادی و عمرانی استانداری البرز برای حضور در همایش بین المللی ایران در شهر نیویورک خبر داد.

به گزارش ایلنا در کرج، مجید سریزدی با اعلام این خبر گفت: در راستای تشکیل نخستین همایش بین المللی اقتصادی ایران و آمریکا در شهر نیویورک نمایندگانی از معاونت عمرانی و اقتصادی استانداری البرز نیز جهت جذب سرمایه گذار عازم خواهند شد.

وی افزود: حضور ایرانیان خارج از کشور در این همایش بین المللی فرصتی است برای تحقق مهم‌ترین راهبرد و استراتژی تیم استانداری البرز یعنی‌‌ همان فرصت‌های «بُرد بُرد سرمایه گذاری» در استان.

سریزدی یادآور شد: این اجلاس روز ۱۷ اسفندماه در شهر نیویورک برگزار می‌شود و تیم عمرانی استانداری البرز نیز بسته‌های اقتصادی خود را به سرمایه گذاران معرفی خواهد کرد.

وی افزود: در این همایش ضمن معرفی بسته‌های سرمایه گذاری استان زمینه ارتباطات گسترده تری را با سرمایه گذاران خارج از کشور ایجاد خواهیم کرد.

سریزدی عنوان کرد: استانهایی که پیشنهادات اقتصادی دارند در این همایش حضور خواهند داشت.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز یادآور شد: تیم استانداری البرز برمبنای سیاست‌های کلی دولت نگاه ویژه‌ای به توسعه اقتصادی داشته و تدابیر ویژه‌ای با ارائه طرح‌های توسعه محورانه دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز