خبرگزاری کار ایران

دبیر کمیسیون ماده ۱۰ هدفمندسازی یارانه‌های استانداری البرز:

کارکنان دولت نیازی به ارسال پیامک به هیچ سامانه‌ای را ندارند

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۰۰۷

بر اساس برنامه ریزی های به عمل آمده مقرر شده است تا توزیع سبد کالاها از سوی دولت رایگان باشد و نیاز به ثبت نام و پرداخت هیچ گونه وجهی نیست.

ایلنا: دبیر کمیسیون ماده ۱۰ هدفمندسازی یارانه‌های استانداری البرز اعلام کرد: کارکنان دولت جهت دریافت سبد کالا، نیازی به ارسال پیامک به هیچ سامانه‌ای را ندارند.

به گزارش ایلنا در کرج، یحیی رمضانی خبر گفت: در پی ارسال پیامک‌هایی مانند «کدملی را به شماره ۳۰۰۰۰۰ پیامک کنید» دبیر کمیسیون ماده ۱۰ هدفمندسازی یارانه‌های استانداری اعلام می‌دارد که برای دریافت سبد کالا نیازی به ثبت نام در هیچ سامانه‌ای نیست.

وی افزود: بر اساس برنامه ریزی‌های به عمل آمده مقرر شده است تا توزیع سبد کالا‌ها از سوی دولت رایگان باشد و نیاز به ثبت نام و پرداخت هیچ گونه وجهی نیست.

رمضانی هشدار داد: طی اخبار واصله عده‌ای سود جو و فرصت طلب در استان از طریق فریب افکار عمومی و تبلیغات ناصحیح نسبت به ثبت نام افراد برای دریافت سبد کالای رایگان اقدام می‌کنند و در بعضی از موارد حتی وجوهی را برای تحویل کالا دریافت کرده‌اند.

وی افزود: با توجه به اینکه سبد کالای رایگان از سوی دولت و از طریق سیستم هدفمندی یارانه‌ها با همکاری وزارت صنعت، معدن و تجارت انجام می‌شود و اطلاعات همه مردم در این سیستم موجود است، بنابراین نیازی به ثبت نام مجدد و یا پرداخت وجه نیست.

رمضانی گفت: افراد در صورت موارد مشکوک مراتب به استانداری، فرمانداری‌ها و بخشداری‌های تابعه استان البرز و یا مراکز انتظامی اعلام کنند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: شهروندان البرزی جهت دریافت اطلاعات، فقط از رسانه‌های ملی و یا دبیرخانه کمیسیون اقدام کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز