خبرگزاری کار ایران

استاندار البرز:

سند چشم انداز ۴ ساله استان، تدوین شده است

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۷۰۰

مدیران شهرستانی نهایت تلاش را داشته باشند / مدیران کم کار جای خود را به مدیران توانمند دهند.

ایلنا: استاندار البرز خطاب به مدیران تأکید کرد: این دیدگاه باید ایجاد شود که اگر در جایی مشغول به کار هستید که نیروهایی را قوی و توانمند‌تر از خود می‌بینید به آن‌ها پیشنهاد داده و جایگزین خود سازید.

به گزارش ایلنا در کرج، سیدطاهر طاهری در «نخستین جلسه شورای اداری شهرستان کرج در دولت تدبیر و امید» از اتمام تدوین سند چشم انداز ۴ ساله استان البرز خبر داد و گفت: تدوین سند چشم انداز ۴ ساله استان تا سال ۹۶ تدوین به پایان رسیده است و در آن تمامی ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های البرز با رویکرد توسعه محوری دیده شده که جزئیات آن به فرا خور زمانی اعلام خواهد شد.

طاهری در جمع مدیران شهرستانی به تشکیل جلسه ستاد مبارزه با مواد مخدر استان که روز جاری برگزار شد اشاره کرد و گفت: برای رفع آسیب‌های اجتماعی و کاهش اعتیاد در جامعه باید در اقدامی عملیاتی ریشه و عوامل این معضل را خشکاند.

وی افزود: تشکیل جلسات صِرف کافی نخواهد بود و زمان آن فرا رسیده با برنامه زمینه‌های ورود مواد مخدر را بسته و به جای ارائه آمار تعداد معتادان در جامعه، از موفقیت‌ها در ریشه کن ساختن اعتیاد بگویید.

نماینده عالی دولت در استان البرز خطاب به مدیران حاضر در جلسه شورای اداری شهرستان کرج تأکید کرد: مدیران تمام تلاش خود را به کار گیرند و توانایی‌هایشان را حد استانی به منصه ظهور برسانند.

استاندار البرز با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در این رابطه تصریح کرد: اگر در جایی مشغول به کار هستید که نیروهایی را قوی و توانمند‌تر از خود می‌بینید پیشنهاد داده و جایگزین خود سازید؛ این دیدگاه باید در بین مدیران دستگاه‌ها ایجاد شود موضوعی که هنوز خلاء آن وجود دارد.

وی افزود: باید از نیروهای توانمند در رده‌های مختلف مدیریتی استفاده کنید.

پیگیری گشایش قفل ترافیکی شهر کرج با دو طبقه شدن بخشی از اتوبان، تلاش در تکمیل پروژه‌های عمرانی، توجه به نیازهای بهداشتی و درمانی مردم و ارائه گزارشی از سلسله دیدارهای تیم استانداری البرز با وزرای دولت یازدهم در وزارتخانه‌های، ارتباطات و فناوری اطلاعات، راه و شهرسازی، ورزش و جوانان، دادگستری، وزارت نیرو، صنایع و معادن، معاونت راهبردی ریاست جمهوری، رایزنی جهت تأمین ارز مالی بالغ بر۴۶۵ میلیون دلار جهت فاینانس قطار شهری کرج که با بانک‌های صنعت و معدن، ملی و صادرات صورت گرفته است در کنار استقبال سرمایه گذاران در اعلام فراخوان فرصت‌های سرمایه گذاری از جمله محورهای جلسه شورای اداری فرمانداری شهرستان کرج بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز