خبرگزاری کار ایران

معاون برنامه‌ریزی و اشتغال استاندار البرز:

اقتصاد مطبوعات در استان البرز، مقفول مانده است

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۶۸۶

مکانیزم‌های اقتصادی برای حیات مطبوعات در استان البرز باید طراحی شود.

ایلنا: معاون برنامه‌ریزی و اشتغال استاندار البرزگفت: مکانیزم‌های اقتصادی برای حیات مطبوعات در استان البرز باید طراحی شود.

به گزارش ایلنا در کرج، مهرداد مظفری با بیان این مطلب در نشست صمیمی با سرپرستان روزنامه‌ها و خبرگزاری‌های استان البرز افزود: مکانیزم‌های اقتصادی برای حیات مطبوعات در استان البرز شکل نگرفته است.

وی مکانیزم اقتصاد مطبوعات را، فعالیت‌های مستمر، شکاف هزینه و درآمد، توان و هزینه کمی از زیر مجموعه را بگیرد ذکر کرد و گفت: اقتصاد مطبوعات در استان البرز، طی سال‌های اخیر مقفول مانده است.

وی اظهار داشت: متاسفانه مقوله‌ای که طی دهه‌های گذشته در حوزه رسانه تا حدودی مقفول مانده بحثاقتصاد مطبوعات است.

مظفری افزود: اقتصاد مطبوعات به ۳ مولفه اصلی مخاطب یا فروش، تبلیغات و آگهی و حمایت‌های دولتی وابسته است که متاسفانه شاهد روند نزولی ۳ مولفه تاثیرگزاری در اقتصاد رسانه و مطبوعات هستیم.

گفتنی است در این نشست موضوعاتی ازجمله، تشکیل ستاد دائمی تکریم خبرنگاران، بررسی تکلیف دستگاه‌های اداری به اختصاص سهمیه درج آگهی در رسانه‌های استان، تشکیل جلسه با شورای بانک‌ها جهت اختصاص وام خود اشتغالی و… برای خبرنگان و محلی برای احداثساختمان خانه مطبوعات مطرح شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز