خبرگزاری کار ایران

سرپرست اداره کل روابط عمومی و اطلاع رسانی استانداری البرز:

روابط عمومی استانداری البرز، از کلیه رسانه‌های حرفه‌ای و تاثیرگذار استان حمایت می‌کند

کد خبر : ۱۳۷۹۵۹

ایجاد فضای رقابتی، رشد و تعالی در عرصه اطلاع رسانی را به همراه دارد.

ایلنا: سرپرست اداره کل روابط عمومی و اطلاع رسانی استانداری البرز ورود رسانه‌های متعدد به عرصه اطلاع رسانی را حرکت از تک صدایی به تکثر آرا خواند و گفت: تعدد رسانه‌ها موجب رقابت و توسعه فعالیت‌ها در عرصه اطلاع رسانی خواهد بود.

به گزارش ایلنا در کرج، محمد توحیدلو در جریان افتتاح دفتر خبرگزاری فارس مستقر در استان البرز گفت: با ایجاد خبرگزاری‌های متعدد در طول دو دهه اخیر، تک صدایی رسانه‌ها به تکثر آرا مبدل شده و همین امر فضای رقابتی را بین رسانه‌ها ایجاد کرده است.

وی افزود: استان البرز نیز از جمله استان‌هایی بوده که در سال‌های اخیر شاهد راه اندازی دفا‌تر خبرگزاری متعدد و رشد مطبوعات و رسانه‌ها در آن بوده‌ایم.

توحیدلو گفت: همین امر موجب ایجاد فضای رقابتی بین رسانه‌ها شده است.

سرپرست اداره کل روابط عمومی استانداری البرز در ادامه بیان کرد: ایجاد فضای رقابتی رشد و تعالی در عرصه اطلاع رسانی را به همراه دارد.

توحید لو همچنین یادآور شد: روابط عمومی استانداری البرز از کلیه رسانه‌ها که با تکثرآراء در مسیر اطلاع رسانی دقیق و با لحاظ قرار دادن سه اصل صحت، سرعت و دقت در خبر حمایت و دفاع می‌کند.

وی افزود: رسانه‌ها زمینه ساز ایجاد همفکری و جهت دهی به افکار عمومی هستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز