خبرگزاری کار ایران

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز:

با استفاده از پتانسیل‌های موجود، از توقف آهنگ پروژه‌های عمرانی در استان جلوگیری شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۰۳۳

برنامه ریزی بر اساس داشته ها و پتانسیل ها به جایگزین نیازها و نداشته ها در استان راهبردی است که چراغ پروژه های عمرانی البرز را پر فروغ تر از پیش می سازد.

ایلنا: سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز گفت: برنامه ریزی بر اساس داشته‌ها و پتانسیل‌ها به جایگزین نیاز‌ها و نداشته‌ها در استان راهبردی است که چراغ پروژه‌های عمرانی البرز را پر فروغ‌تر از پیش می‌سازد.

به گزارش ایلنا در کرج، مجید سریزدی در چهارمین جلسه شورای اداری استان البرز، تغییر در اعمال روش‌های مدیریتی را راهبرد جدیدی دانست که باید از سوی مدیران اعمال شود.

وی افزود: پیش گرفتن روش‌های پیشین ما را به نقطه‌ای می‌رساند که امروز در آن قرار داریم، بنابراین جهت رسیدن به توسعه باید روش‌های جایگزین بر روش‌های پیشین را پیگیری کنیم.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز در ادامه با اشاره به کمبود اعتبارات عمرانی در کشور بیان کرد: به منظور جلوگیری از توقف آهنگ پروژه‌های عمرانی در استان، باید بر اساس پتانسیل‌های موجود برنامه ریزی داشته باشیم.

سریزدی عنوان کرد: امروز تمامی ما مسئولان حتی در مقابل کارگران روز مزد نیز مسئول هستیم.

وی افزود: جایگزینی داشته‌ها و پتانسیل‌ها در عوض نیاز‌ها و نداشته‌ها مهم‌ترین رویکردی است که باید پیش بگیریم تا با همدلی و همراهی چراغ پروژه‌های عمرانی پرفروغ‌تر از گذشته فروزان باشد.

سریزدی بیان کرد: راه‌ها بستر توسعه، آب و ترافیک گلوگاه توسعه به شمار می‌رود؛ بنابراین باید زمینه‌ای فراهم شود تا از ‌‌نهایت ظرفیت‌ها برای توسعه فعالیت‌های عمرانی استفاده شود تا خیز بلندی در این حوزه برداریم.

تبیین فعالیت‌های دبیرخانه فرصت‌های سرمایه گذاری در استان از دیگر محورهای صحبت‌های معاون عمرانی استاندار در چهارمین جلسه شورای اداری استان بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز