خبرگزاری کار ایران

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز:

اعلام فراخوان " فرصت‌های سرمایه‌گذاری " در استان البرز

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۸۲۲

این فراخوان به صورت سراسری در اقصی نقاط استان پوشش خواهد یافت و فرصتی ایجاد خواهد شد تا حلقه ارتباطی بین سرمایه گذاران و صاحبان ایده ها ایجاد شود.

ایلنا: سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز از اعلام فراخوان «فرصت‌های سرمایه گذاری» در استان خبر داد.

به گزارش ایلنا در کرج، مجید سریزدی با اعلام این خبر گفت: همانگونه که پیش‌تر نیز رسانه‌ای شده بود، فراخوان فرصت‌های سرمایه گذاری همزمان با آغاز ماه ربیع الاول در استان آغاز شد.

وی با نامبردن از عنوان این فراخوان افزود: «فرصت‌های بُرد بُرد سرمایه گذاری» در راستای اهداف دولت «تدبیر و امید» در استان و برقراری توسعه متوازن به عنوان راهبرد و نقشه راه استانداری البرز است.

سریزدی بیان کرد: در این فراخوان از سرمایه گذاران استان، صاحبان صنایع، طرح و ایده‌های نو دعوت به عمل آمده تا فرصت‌های سرمایه گذاری خود را در قالب طرح و ایده‌های نو مطرح سازند.

سرپرست هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز عنوان کرد: این فراخوان به صورت سراسری در اقصی نقاط استان پوشش خواهد یافت و فرصتی ایجاد خواهد شد تا حلقه ارتباطی بین سرمایه گذاران و صاحبان ایده‌ها ایجاد شود، به این نحو که سرمایه گذاران بدون طرح با طرح‌های جدید آشنا می‌شوند و افرادی که ایده‌های جدیدی دارند فرصتی برای سرمایه گذاری‌هایشان فراهم خواهد آمد.

وی اعلام کرد: دبیرخانه فرصت‌های سرمایه گذاری سازمان همیاری‌های شهرداری از هم اکنون فعال شده است و به دو صورت اینترنتی از طریق پایگاه www. hamyarialborz. com و مکتوب پذیرای طرح‌های جدید است.

سریزدی افزود: کلیه طرح‌های سرمایه گذاری در استانداری البرز اولویت بندی و برای هر یک، طرح و برنامه ریزی خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز