خبرگزاری کار ایران

استاندار البرز:

بودجه استان البرز عادلانه توزیع می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۶۱۸

چشم انداز ۱۰ ساله استان البرز بر مدار توسعه متوازن ترسیم می‌شود. / کارگروه منطقه ویژه پیام در استانداری تشکیل می‌شود.

ایلنا: استاندار البرز در جلسه شورای برنامه ریزی استان، چشم انداز ۱۰ ساله البرز را بر مدار توسعه متوازن ترسیم کرد و تمامی مدیران دستگاه‌های استان را مکلف ساخت تا در این مسیر حرکت کنند.

به گزارش ایلنا در کرج، سید طاهر طاهری در پنجمین جلسه شورای برنامه ریزی استان که با حضور جمعی از مدیران کل دستگاه‌های اجرایی در سالن شهدای دولت برگزار شد، محور کلام خود را با سالروز واقعه ۹ دی ماه آغاز کرد و گفت: به واقع ۹ دی ماه در تاریخ کشور ایران اسلامی انقلاب دیگری بود و ثابت کرد که ملت همیشه بیدار ایران هیچ‌گاه به دشمنان داخلی و خارجی اجازه هیچ توطئه‌ای را نمی‌دهد.

وی در ادامه ضمن اشاره به موضوعات طرح شده در شورای برنامه ریزی استان «توسعه متوازن» را مهم قلمداد کرد و گفت: در ترسیم افق ۱۰ سال آینده استان باید تمام تلاش خود را به منظور دست یافتن به توسعه پایدار به کار بگیریم.

نماینده عالی دولت در استان برون رفت از فشارهای اقتصادی کشور را تلاش هر چه بیشتر و بکارگیری تدبیر در تصمیم گیری‌های کلان دانست و گفت: در حالی که کشور دچار مشکلات و مسائل مالی است دست اندارکاران حوزه برنامه ریزی تمام تلاش خود را به کار می‌گیرند تا به نحو مطلوبی بودجه استان توزیع شود.

استاندار البرز در ادامه بر ضرورت مشارکت مدیران استان تأکید کرد و افزود: در چنین جلساتی مدیران باید مشارکت ویژه داشته باشند تا خروجی جلسات منتج به تصمیمات مناسبی شود.

وی در ادامه بیان کرد: برنامه ریزی‌ها بر این اساس است که متناسب با استعدادهای البرز تصمیم گیری داشته باشیم و با دعوت از سرمایه گذاران زمینه توسعه این استان را فراهم آوریم.

نماینده عالی دولت در ادامه دومین سفر وزیر ارتباطات به استان البرز را مورد اشاره قرار داد و گفت: در دیداری که با وزیر ارتباطات داشتیم طرح‌های ویژه‌ای برای فرودگاه پیام ارائه شد و طی آن با احداثشهر سلامت، ICT، هتل و… موافقت گردید.

وی افزود: به همین منظور نیز کارگروهی در استانداری البرز به منظور پیگیری مستمر طرح‌های مختلف در فرودگاه پیام تشکیل خواهد شد.

گفتنی ست در این جلسه بودجه تملک دارایی سال ۹۳ استان، با رقمی بالغ ۱ هزار و ۳۷۰ میلیارد ریال تصویب شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز