خبرگزاری کار ایران

استاندار البرز خبر داد:

پیشنهاد طرح احداث«شهر المپیک» در البرز به وزیر ورزش و جوانان

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۶۶۸

یکی از سیاست‌های استانداری البرز دیدار و رایزنی با وزرای کابینه دولت یازدهم به منظور بهره گیری از ظرفیت‌های استان برای توسعه البرز است.

ایلنا: استاندار البرز از ارائه طرح احداثشهر المپیک ورزشی در استان البرز در جریان دیدار با وزیر ورزش و جوانان خبر داد.

به گزارش ایلنا در کرج، سیدطاهر طاهری با اعلام این خبر گفت: یکی از سیاست‌های استانداری البرز دیدار و رایزنی با وزرای کابینه دولت یازدهم به منظور بهره گیری از ظرفیت‌های استان برای توسعه البرز است.

وی حوزه ورزش را یکی از این ظرفیت‌های کم نظیر در کشور عنوان کرد و افزود: در جریان نشست مشترکی که با گودرزی وزیر ورزش و جوانان و با همراهی معاونان استانداری داشتیم، طرح احداث«شهر ورزشی المپیک» ارائه شد.

نماینده عالی دولت در استان یادآور شد: استان البرز یکی از استان‌های برند کشوری در حوزه ورزش است که توانسته به رغم محدودیت‌های فراوان ورزشکاران و پهلوانان به نامی را در سطح ملی و بین المللی پرورش دهد.

استاندار البرز بیان کرد: با صدور مجوز جهت عملیاتی شدن این طرح انواع سالن‌های ورزشی با اختصاص چندین هتل زیر ساخت‌های ورزشی در استان ورزشکار پرور البرز دیده خواهد شد و البرز را با شاخص‌های ورزشی در سطح کشور برند می‌سازد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز