خبرگزاری کار ایران

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز:

برخی از ادارات تهران در استان البرز مستقر می‌شود / تمامی نگاه‌ها به استان البرز متمرکز خواهد شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۰۳۵

جمعیتی بالغ بر یکصدهزار نفر نیز برای این شهر ویژه و خاص در کنار مجموعه های دیگری نظیرشهرندامتگاهی و…در شهر دیپلمات البرز دیده شده است.

ایلنا: سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز از مکان یابی ساخت «شهر دیپلمات» در استان خبر داد و گفت: با ساخت این شهر، البرز در سطح کشور کانون توجه قرار گرفته و توسعه استان آنچه در برنامه ریزی های کلان تدوین شده، محقق خواهد شد.

به گزارش ایلنا در کرج، مجید سریزدی با حضور در برنامه تلویزیونی «تالارگفتگو» با محوریت راهبردها و برنامه های معاونت عمرانی استانداری، به تبیین ساخت آرمان شهر البرز «شهر دیپلمات» پرداخت و در پاسخ به مجری این برنامه ویژگی های این شهر را ذکر کرد و اظهار داشت: یکی از پروژه های توسعه محور استان ساختن شهر دیپلمات با هدف استقرار برخی از ادارات و دستگاه های پایتخت در استان البرز است.

وی قرار گیری البرز در شاهراه مواصلاتی ۱۳ استان، وجود شریان های ریلی و برخورداری از خطوط هوایی با تکیه بر فرودگاه بین المللی پیام را مهمترین بستر مناسب برای ساختن شهر دیپلمات در البرز دانست و افزود: با ساختن این شهر و استقرار برخی از ادارات تهران در البرز، بخشی از امور پایتخت در این استان رفع رجوع می شود.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز یادآور شد: طبق برنامه ریزی های به عمل آمده باید زمینه های توسعه این استان فراهم شود، از این رو ساختن شهر دیپلمات به نفسه زمینه ای برای گشودن سرفصل های توسعه ای در این استان خواهد بود.

وی افزود: با استقرار شهر دیپلمات تمامی نگاه ها در سطح کشور به البرز متمرکز و در نهایت توسعه استان که اصلی ترین اهداف در برنامه ریزی های کلان است محقق می شود.

سریزدی در پاسخ به مجری برنامه تالار گفتگو درخصوص جانمایی و مکان یابی شهر دیپلمات البرز نیز گفت: در حال حاضر ۳ نقطه در استان پیش بینی شده و در صدد آن هستیم منطقه ای را با شرایط اقلیمی و سطح دسترسی به مرکزیت شهر انتخاب کرده و ساختن پروژه شهر دیپلمات را کلید بزنیم.

وی عنوان کرد: جمعیتی بالغ بر یکصدهزار نفر نیز برای این شهر ویژه و خاص در کنار مجموعه های دیگری نظیر شهر ندامتگاهی و…در شهر دیپلمات البرز دیده شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز