خبرگزاری کار ایران

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری البرز:

طرح‌های پژوهشی استان ضمن اولویت‌گذاری تجاری‌سازی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۶۸۶

کارگروه «پژوهش، فناروی و تحول اداری» استان مشتاقانه پذیرای ایده ها و طرح های تمامی محققان و دانش پژوهان علمی است.

ایلنا: معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری البرز از فعال شدن کارگروه «پژوهش، فناروی و تحول اداری» به منظور حمایت از طرح‌های پژوهشی استان خبر داد و گفت: در نظر داریم تا با اولویت گذاری طرح‌های پژوهشگران زمینه نیمه تجاری سازی فناوری‌های علمی و تولیدی استان را نیز فراهم آوریم.

به گزارش ایلنا در کرج، شاهپور رستم‌زاده همزمان با سومین روز از هفته پژوهش در گردهمایی پژوهشگران و مدیران استان که با محوریت «بررسی چالش‌های پژوهشی دستگاه‌های اجرایی» در استانداری البرز برگزار شد، با بیان این مطلب افزود: طرح‌های پژوهشی استان ضمن اولویت گذاری تجاری سازی می‌شود.

وی در ادامه بیان داشت: به همین منظور کارگروه «پژوهش، فناروی و تحول اداری» استان ضمن بررسی و اولویت گذاری طرح‌های پژوهشی، جهت جذب اسپانسر و تولید نیمه تجاری یافته‌های علمی در گام نخست و سپس اخذ مجوز از حوزه صنعت بخشی از موانع فرا روی محققان را رفع خواهد ساخت.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری البرز در ادامه با اشاره به ظرفیت‌های استان البرز در حوزه علم و فناوری گفت: استان البرز در حال حاضر با استقرار بیش از ۲۵ مرکز علمی - پژوهشی به عنوان یکی از قطب‌های تحقیقاتی کشور به شمار می‌رود بنابراین باید از پتانسیل‌های موجود جهت دستیابی به اهداف پژوهشی ‌‌نهایت بهره وری را داشته باشیم و این امر نیز محقق نمی‌شود جز به همت تمام مدیران ارشد دستگاه‌ها و داشتن نگاه ویژه به پژوهش و فناوری.

این مسئول تأکید کرد: در این راستا باید بتوانیم از پتانسیل‌های موجود ‌‌نهایت بهره‌مندی را داشته باشیم و با تشکیل کارگروه پژوهش و تحول اداری، ضمن ایجاد هم افزایی بین دستگاه‌ها و مراکز علمی و تحقیقاتی استان، با پرهیز از پژوهش‌های غیرضروری با تجمیع بودجه‌های پژوهشی در ایجاد و اولویت گذاری طرح‌ها پژوهشی استان برنامه ریزی داشته باشیم.

وی در پایان تصریح کرد: کارگروه «پژوهش، فناروی و تحول اداری» استان مشتاقانه پذیرای ایده‌ها و طرح‌های تمامی محققان و دانش پژوهان علمی است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز