خبرگزاری کار ایران

با حکم استاندار البرز:

شهرداران کمالشهر و چهارباغ منصوب شدند

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۱۸۰

انتظار است با جدیت و اهتمام و بهره‌گیری از نیروهای خدوم و متخصص، هماهنگ با مدیران ارشد شهرستان و استان و تعامل سازنده با کلیه نهادها، سازمان‌ها و شورای محترم اسلامی شهر در جهت تحقق برنامه‌های دولت تدبیر و امید گام بردارید.

ایلنا: با حکم استاندار البرز شهرداران کمالشهر و چهارباغ منصوب شدند.

به گزارش ایلنا در کرج، با صدور احکامی جداگانه از سوی سید طاهر طاهری، مهرداد ترابیان به عنوان شهردار کمالشهر و حسین رنجی به عنوان شهردار چهار باغ منصوب شدند.

در متن این حکم آمده است:

بنا به پیشنهاد شورای اسلامی شهرکمالشهر و چهار باغ و با موافقت سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری و در اجرای تبصره ۳ ذیل ماده ۷۱ قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی و انتخاب شهرداران مصوب ۱/۳ / ۱۳۷۵به موجب این حکم به سمت شهرداران شهر‌های خود منصوب می‌شوید.

انتظار است با جدیت و اهتمام و بهره‌گیری از نیروهای خدوم و متخصص، هماهنگ با مدیران ارشد شهرستان و استان و تعامل سازنده با کلیه نهاد‌ها، سازمان‌ها و شورای محترم اسلامی شهر در جهت تحقق برنامه‌های دولت تدبیر و امید در حیطه شرح وظایف شهرداران به ویژه گسترش نظارت‌های فنی عمران و آبادانی شهر با رعایت مقررات و نگرش اخلاق‌محوری، قانون‌مداری و خدمت به شهروندان موفق و موید باشید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز