خبرگزاری کار ایران

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری البرز:

کلان‌نگری در حوزه آسیب‌های اجتماعی، دغدغه اداره کل امور اجتماعی استانداری البرز است

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۱۶۸

ماهیت اداره کل امور اجتماعی و فرهنگی ترسیم چشم اندازی کلان در حوزه آسیب های اجتماعی است و رسیدگی به مشکلات موردی در حوزه اجتماعی را باید به دستگاه های متولی امر سپرد.

ایلنا: مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری البرز تصریح کرد: ماهیت اداره کل امور اجتماعی و فرهنگی ترسیم چشم اندازی کلان در حوزه آسیب های اجتماعی است و رسیدگی به مشکلات موردی در حوزه اجتماعی را باید به دستگاه های متولی امر سپرد.

به گزارش ایلنا در کرج، حمیدرضا عسگری مورودی با بیان این مطلب به تببین جایگاه و مسئولیت سازمانی این اداره کل در حوزه اجتماعی پرداخت و اظهار داشت: استانداری به عنوان جایگاه حاکمیتی نقش هدایتی و نظارتی را عهده دار است و اداره کل امور اجتماعی و فرهنگی نیز به صورت استراتژیک برنامه هایی بلند مدت را در حوزه های گوناگون ترسیم می کند و با این رویکرد و نگاه نباید دستخوش روزمرگی ها قرار گیرد.

وی با بیان اینکه تا پیش از این فعالیت های این اداره کل مشابه عملکرد کمیته امداد بوده است و خدمات موردی مراجعان رفع و رجوع می شده است، افزود: در طول ماه های اخیر تمامی سعی بر آن بوده تا از این روند خارج شویم و در مسیر ماهیت ذاتی فرهنگی و اجتماعی در بخش مختلف فرهنگی و اجتماعی گام برداریم.

عسگری مورودی در ادامه دامنه فعالیت های اجتماعی را با ارائه چشم اندازی بلند مدت در حوزه رفع آسیب های اجتماعی قابل ترسیم دانست و ادامه داد: رسیدگی به مسائل و مشکلات موردی افراد آسیب دیده در حوزه اجتماعی این اداره کل را از ماهیت اصلی خود دور می سازد، اداره کل امور اجتماعی و فرهنگی باید چشم اندازهایی کلان را در این حوزه ترسیم سازد و بر اساس این استراتژی حرکت کند.

وی افزود: خدمت رسانی در حوزه آسیب های اجتماعی را نیز باید به دستگاه های متولی امر سپرد و جنبه نظارتی آن نیز از سوی معاونت سیاسی امنیتی مورد رصد قرار گیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز