خبرگزاری کار ایران

در دانشگاه علوم پزشکی البرز؛

همایش «آشنایی با سلول‌های بنیادی و بانک خون بندناف» برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۹۰۱

همایش «آشنایی با سلول های بنیادی و بانک خون بندناف» امروز از سوی معاونت پژوهشی جهاد دانشگاهی و با همکاری دانشگاه علوم پزشکی البرز در محل این دانشگاه برگزار می‌شود.

ایلنا: همایش «آشنایی با سلول‌های بنیادی و بانک خون بندناف» امروز از سوی معاونت پژوهشی جهاد دانشگاهی و با همکاری دانشگاه علوم پزشکی البرز در محل این دانشگاه برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا در کرج، مهشید منزوی با اشاره به اهداف برگزاری این همایش گفت: این همایش با هدف ارتقای آگاهی در زمینهٔ ذخیره سازی خون بندناف برگزار می‌شود.

وی افزود: همایش «آشنایی با سلول‌های بنیادی و بانک خون بندناف» با امتیاز بازآموزی؛ ویژه متخصصان زنان و زایمان، آسیب‌شناسی، علوم‌آزمایشگاهی، انگل‌شناسی، میکروب‌شناسی، خون‌شناسی‌آزمایشگاهی(بانک خون)، پزشکان عمومی، پرستاران، ماما‌ها و دانشجویان برگزار خواهد شد.

منزوی خاطر نشان کرد: در این همایش دکتر سید هادی موسوی، عضو کمیته کنترل کیفی بانک سلول‌های بنیادی خون بند ناف پژوهشگاه رویان، «سلولهای بنیادی و پیوند سلولهای بنیادی خون بند ناف» را معرفی خواهد نمود.

وی خاطر نشان کرد: در ادامه همایش مریم رادمنش، عضو کمیته کنترل کیفی و پزشک مشاور در بانک سلول‌های بنیادی خون بند ناف و زهرا عروجی، مدیر کلینیک پوست مرکز سلول‌های درمانی پژوهشگاه رویان جهاد دانشگاهی، احسان تقی آبادی، عضو گروه تحقیقات سلولهای بنیادی پژوهشگاه رویان و دبیر علمی پایگاه اطلاع رسانی سلول‌های بنیادی ایران در مورد «بانک خون بند ناف رویان و انتخاب اهدا کنندگان خون بند ناف»، «نقش کنترل کیفی در ذخیره سازی سلول‌های بنیادی خون بند ناف»، کاربردهای بالینی سلول‌های بنیادی در پژوهشگاه رویان» و «مهندسی بافت و پوست مصنوعی» سخنرانی خواهند کرد.

منزوی در پایان افزود: این همایش امروز، پنجم آذرماه در سالن ابن سینا دانشگاه علوم پزشکی البرز برگزار خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز