خبرگزاری کار ایران

مدیرکل جدید سازمان بهزیستی استان البرز:

با تکیه بر پتانسیل نیروی انسانی، آسیب‌های اجتماعی را در استان مرتفع می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۳۳۴

با اقدامات زیربنایی در این حوزه و در دولت تدبیر و امید، امید تازه ای را برای مردم ایجاد کرده و قاصد و پیام آور رأفت به بهزیستی باشیم.

ایلنا: مدیرکل جدید سازمان بهزیستی استان البرز گفت: با تکیه بر پتانسیل‌های نیروی انسانی، آسیب‌ها و نارسایی‌های اجتماعی را مرتفع می‌سازیم.

به گزارش ایلنا در کرج، افروز بهرامی در آیین معارفه خود با بیان اینکه خدمت در بهزیستی نوعی عبادت است و این مهم در آموزه‌های دین مبین اسلام نیز مورد تأکید قرار گرفته است، گفت: هیچ لذتی بالا‌تر از دستگیری انسان‌های نیازمند نیست.

وی افزود: جامعه انسانی مجموعه‌ای به هم پیوسته و موجودی اجتماعی با نیازهای اجتماعی است و اگر یکی از اعضای یک مجموعه شرایط مطلوبی نداشته باشند قطع به یقین سایر عوامل نیز دچار اخلال خواهند شد؛ بنابراین باید شرایط مساعد یرای تمامی افراد ایجاد شود.

مدیرکل جدید بهزیستی استان البرز در ادامه با بیان اینکه بزرگ‌ترین سرمایه در هر سازمانی نیروی انسانی است، گفت: در مجموعه بهزیستی استان البرز در صدد آن خواهیم بود تا با تکیه بر پتانسیل‌های نیروی انسانی به بررسی آسیب‌ها و نارسایی‌های اجتماعی برسیم.

وی بیان کرد: با اقدامات زیربنایی در این حوزه و در دولت تدبیر و امید، امید تازه‌ای را برای مردم ایجاد کرده و قاصد و پیام آور رأفت به بهزیستی باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز