خبرگزاری کار ایران

یک سال از عروج ناباورانه سرپرست فقید خبرگزاری ایلنا در استان البرز گذشت

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۸۸۱

یک سال پیش در چنین روزهایی «شیما خاکدامن» سرپرست فقید خبرگزاری ایلنا، استان البرز در عروجی ناباورانه، در ۲۷ پاییز زندگی کوتاه اما هدفمند و پر برکت خود، به دیار باقی شتافت.

ایلنا: «شیما خاکدامن» یک سال پیش در چنین روزهایی دار فانی را وداع گفت.

یک سال پیش، در ۱۴ خزان آبانماه، «شیما خاکدامن» سرپرست فقید خبرگزاری ایلنا، استان البرز در عروجی ناباورانه، در ۲۷ پاییز زندگی کوتاه اما هدفمند و پر برکت خود، به دیار باقی شتافت.

وی که با وجود سن کم، پس از سال‌ها فعالیت در مطبوعات و رسانه‌های مختلف، به اعتراف اکثر قریب به اتفاق دوستان و همکاران خود، خیلی زود توانست در حرفه مورد علاقه‌اش، خود را در سطح ممتازی مطرح کند، اما درست در وقت شکفتنش، سرمایی پاییزی، ناجوانمردانه او را از ما گرفت.

بر سنگ مزار او که شاعرانه زیست و شاعرانه هم از بین ما پر کشید، اینگونه نوشتند:

پشت دریا شهریست که در آن پنجره‌ها رو به تجلی باز است

قایقی باید ساخت، باید انداخت به آب، دور باید شد از این خاک قریب

گفتنی‌ست مراسم سالگرد این بانوی فقید به صورت رسمی برگزار نخواهد شد و قرار است مخارج سالگرد وی، بنا به نظر و خواست خانواده آن مرحومه، صرف امور خیریه و عامل المنفعه شود.

روحش شاد و یادش گرامی باد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز