خبرگزاری کار ایران

با اعلام نتایج برگزیدگان:

چهاردهمین دوره مسابقات حفظ و قرائت قران کریم ویژه کارگران و تعاونگران استان البرز برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۵۹۶

این دوره از مسابقات با هدف گسترش فرهنگ قرآنی و نهج البلاغه در محل پالایشگاه نفت پارس برگزار شد.

ایلنا: چهاردهمین دوره مسابقات حفظ، قرائت و تفسیر قران کریم ویژه کارگران، کارآفرینان، تعاونگران و افراد تحت پوشش خدمات بهزیستی و تامین اجتماعی و خانواده‌های آنان با برگزاری مراسم اختتامیه این دوره از مسابقات و اعلام نتایج برگزیدگان به پایان رسید.

به گزارش ایلنا در کرج، این دوره از مسابقات سراسری قرآن کریم ویژه کارگران، کارفرمایان، تعاون گران و افراد زیر پوشش بهزیستی، تامین اجتماعی و خانواده‌های آنان با هدف گسترش فرهنگ قرانی و نهج البلاغه در محل پالایشگاه نفت پارس برگزارشد و با تجلیل از افراد بر‌تر به کار خود پایان داد.

این مسابقات در دو بخش ویژه خواهران و برادران در رشته‌های قرائت، مفاهیم، ترتیل و حفظ کل، ۱۰ جزء و ۲۰ جزء قرآن کریم و نیز تفسیر قران کریم و نهج البلاغه برگزار شد که نتایج آن به شرح زیر است:

- در رشته قرائت در حوزه برادران آقایان مرتضی شکوری، سید امیر امامی و جواد ملازاده به ترتیب موفق به کسب رتبه‌های اول تا سوم و درحوزه خواهران در رشته قرائت خانم‌ها غزاله سهیلی‌زاده، نرگس معصومی تدین و معصومه بلندی موفق به کسب رتبه‌های اول تا سوم شدند.

- در رشته ترتیل در حوزه برادران آقایان سعید یوسفی، سعید صداقت و یوسف کریمی به ترتیب موفق به کسب رتبه‌های اول تا سوم و در حوزه خواهران خانم‌ها سمیه خدایی و شیرین خدامرادی به ترتیب به عنوان نفرات اول و دوم برگزیده شدند.

- در رشته حفظ کل قران کریم در حوزه برادران آقای حسن چاقمی و در حوزه خواهران خانم زهرا سیفی موفق به کسب رتبه‌های بر‌تر شدند.

- در رشته حفظ ۲۰ جز قران کریم در بخش برادران آقای رضا قاسمی‌پور و در بخش خواهران خانم طاهره موحدی حائز رتبه بر‌تر در این رشته شدند.

- در رشته حفظ ۱۰ جز قران کریم در حوزه برادران آقای علی یحیایی و در حوزه خواهران خانم مریم عسگری موفق به کسب رتبه بر‌تر شدند.

در رشته حفظ ۵ جز قران کریم تنها در حوزه برادران آقای منصور امین فلاح موفق به کسب رتبه بر‌تر شد.

در بخش تفسیر قران کریم جلد ۱۹ تفسیر نمونه در حوزه برادران، آقایان یوسف کریمی و امیر جمشیدی به ترتیب رتبه‌های اول و دوم را کسب نمودند.

و در رشته تفسیر مفاهیم نهج البلاغه نامه ۳۱ حضرت علی(ع) به امام حسن مجتبی(ع) در حوزه برادران آقایان احمد بیدی و اکبر پیری به ترتیب رتبه‌های اول و دوم را کسب نمودند.

همچنین در پایان مراسم اختتامیه چهاردهمین دوره از مسابقات حفظ و قرائت قران کریم ویژه کارگران و تعاونگران استان، برگزیدگان توسط مهندس علی ایمانی مدیر کل تعاون، کار ورفاه اجتماعی استان البرز، مدیرعامل پالایشگاه نفت پارس و مسئول امور فرهنگی اداره کل تعاون، کار ورفاه اجتماعی حاج آقا صالحی با اهدا لوح و جوایز تجلیل شدند.

لازم به ذکر است در این اختتامیه، قاری بین المللی قرآن جناب استاد ابوالقاسمی و نفرات بر‌تر استان البرز در قرائت قرآن کریم نیز به تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید پرداختند.

گفتنی است از بین برگزیدگان نمونه چهاردهمین دوره از مسابقات حفظ و قرائت قران کریم ویژه کارگران استان البرز، تعداد ۲۵ نفر به مرحله مسابقات قران کشوری ویژه کارگران و تعاونگران که بزودی در استان قم و در جوار بارگاه ملکوتی حضرت فاطمه معصومه(س) برگزار می‌گردد اعزام خواهند شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز