خبرگزاری کار ایران

استاندار البرز تاکید کرد:

استان البرز، معین استان تهران در مواقع وقوع بحران است

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۹۰۸

آمادگی دستگاه های اجرایی برای مقابله با بلایای طبیعی و پیشگیری از وقوع بحران در استان البرز ضروری ست. / مدیران استانی شخصا در جلسات استانداری باید شرکت کنند.

ایلنا: استاندار البرز بر آموزش همگانی مقابله با بحران و بلایای طبیعی در برنامه ریزی مدیران دستگاه های اجرایی استان تاکید کرد و گفت: هفته ایمنی در برابر زلزله و بلایای طبیعی با شعار «انسجام ملی، نگاه پیشگیرانه و مدیریت جامع خطرات»، فرصتی است تا مدیران در کنار توجه به این امر مهم، آموزش به اقشار مختلف جامعه را به منظور آمادگی مردم در برابر این حوادثمورد توجه قرار دهند.

به گزارش ایلنا در کرج، سید طاهر طاهری با بیان این مطلب در دومین جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران استان البرز که با حضور دستگاه های اجرایی استان در سالن شهدای دولت برگزار شد، اظهار داشت: آمادگی دستگاه های اجرایی برای مقابله با بلایای طبیعی و پیشگیری از وقوع بحران در استان و همچنین آموزش همگانی از جمله نکات ضروری است که باید در برنامه ریزی های صورت گرفته بیش از پیش مدنظر قرار گیرد.

وی افزود: در این راستا نقش دستگاه هایی همچون هلال احمر، صدا و سیما و همچنین شهرداری های شهرهای استان از اهمیت بیشتری برخوردار است.

به گفته وی در شرایطی که استان البرز به عنوان معین استان تهران در مواقع وقوع بحران مشخص شده باید به گونه ای برنامه ریزی کرد که علاوه بر آمادگی کامل در سطح استان بتوان به استان تهران و استان های همجوار نیز یاری رساند.

حضور دستگاه های اجرایی استان در برنامه های هفته بلایای طبیعی ضروری است

استاندار البرز در ادامه سخنان خود خاطر نشان کرد: حضور جدی دستگاه های استانی در اجرای برنامه های هفته ایمنی در برابر زلزله و بلایای طبیعی ضروری است.

وی گفت: حضور فعال اعضای شورای هماهنگی مدیریت بحران استان در این برنامه ها علاوه بر غنای بیشتر به برنامه ها حاکی از اهمیت این مهم در برنامه ریزی های شهری و استانی است.

طاهری در ادامه تصریح کرد: حضور مدیران کل در جلسات استانی ضرورتی است که به جد مدنظر قرار دارد. در این راستا ضمن احترام به معاونان و کارشناسانی که بنا به دلایل مختلف در جلسات استانی حاضر می شوند، از این پس از حضور معاونان و کارشناسان در جلسات استانی ممانعت به عمل می آید.

این مسئول یادآور شد: مدیران کل در صورت عدم شرکت در این جلسات باید قبل از جلسات علت عدم حضور خود را به استانداری اعلام کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز