خبرگزاری کار ایران

استاندار البرز در پاسخ به منتقدین:

در شرع اسلام استفاده از نیروهای توانمند حتی از بستگان نزدیک هم منعی ندارد

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۳۰۰

استان البرز نیاز به نیروهای قدرتمند، کاردان، مستقل در تصمیم گیری و هماهنگ با رویکردها و تفکرات استانداری جدید دارد.

ایلنا: استاندار البرز گفت: امام علی(ع) هم در انتصاب مدیرانش ملاک را توانمندی و تقوی افراد قرار می‌دادند ولو اگر این فرد از بستگان و یا دوستان نزدیک ایشان بودند.

به گزارش ایلنا در کرج، سید طاهر طاهری در پایان نشست شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی، در گفتگویی کوتاه با خبرنگار ایلنا ضمن بیان این مطلب افزود: بنده اهمیتی به این انتقادات نمی‌دهم.

وی در ادامه تصریح کرد: بنده در انتصاب معاونین و مدیران استان توانمندی، استقلال رای و قدرت افراد را در حل مسائل و معضلات پیچیده استان ملاک قرار دادم. و معتقدم که استان البرز نیاز به نیروهای قدرتمند، کاردان، مستقل در تصمیم گیری و هماهنگ با رویکرد‌ها و تفکرات استانداری جدید دارد.

طاهری ادامه داد: ما وقتی برای تلف کردن در این استان نداریم.

استاندار البرز در پاسخ به سوال دیگری در خصوص نظر نمایندگان استان البرز در خصوص انتصابات جدید استانداری گفت: بنده برای دلسوزی و نیت خیر نمایندگان در استان احترام زیادی قائلم، ولی آن‌ها نظرات خودشان را دارند و من هم نظر و تفکرات خودم را در استان دنبال خواهم کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز