خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم استان البرز:

وضعیت بهداشت و درمان در استان البرز شایسته مردم نیست

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۰۸۷

هم اکنون بسیاری از بیماران این استان برای درمان بیماری خود ناچارند به تهران مراجعه کنند. / به دلیل کمبود مراکز دیالیز در استان، بیماران کلیوی که نیاز به دیالیز دارند باید در لیست انتظار بمانند.

ایلنا: نماینده مردم کرج، اشتهارد و آسارا در مجلس شورای اسلامی استان البرز را به دلیل مهاجر پذیر بودن و رشد فزاینده جمعیت، نیازمند توسعه متوازن بخش‌های درمان و بهداشت دانست.

به گزاش ایلنا در کرج، عزیز اکبریان با اشاره به اینکه هم اکنون در برخی از بخش‌های درمانی با کمبود مواجه هستیم افزود: این کمبود‌ها در آینده به معضل تبدیل می‌شود.

وی در ادامه با بیان این مطلب که وضعیت بهداشت و درمان در استان البرز شایسته مردم نیست و هم اکنون بسیاری از بیماران برای درمان بیماری خود ناچارند به تهران مراجعه کنند ادامه داد: مسئولان برای توسعه بخش‌های درمانی و بهداشتی این استان باید هر چه سریع‌تر اقدامات لازم را انجام دهند.

نماینده مردم کرج ضمن تاکید بر توسعه بخش‌های درمان تخصصی استان االبرز گفت: به دلیل کمبود مراکز دیالیز در استان، بیماران کلیوی که نیاز به دیالیز دارند باید در لیست انتظار بمانند و این امر مشکلاتی را برای آنان ایجاد می‌کند.

اکبریان خاطرنشان کرد: البته با تلاش مسئولان برخی از بیمارستان‌های کرج به بخش‌های تخصصی مجهز است اما نیازمند توجه بیشتر در این زمینه هستیم.

وی در ادامه به توسعه بخش درمان و بهداشت در روستاهای این استان نیز تأکید کرد و گفت: روستاهای این استان نیز در بخش درمان و بهداشت با کمبودهایی مواجه هستند که نیاز است با اختصاص اعتبارات به ساخت و توسعه این گونه مراکز در روستا‌ها نیز توجه شود.

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی رفع مشکلات روستاییان را در بخش درمان یکی از ضروریات دانسته و لزوم مرتفع شدن این کمبود‌ها را در بخش درمان خواستار شد.

وی در پایان با مهم خواندن ارتقای سلامت افراد جامعه، بر لزوم توسعه و تامین مراکز درمانی و بهداشتی در بخش‌های مختلف تاکید کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز