خبرگزاری کار ایران

رئیس اتاق بازرگانی استان البرز:

مصوبات شورای گفت‌ و‌گوی دولت و بخش خصوصی در استان‌ها کارگشا نیست

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۲۳۴

سیاست بانک‌ها در مقابله با بخش‌خصوصی، عکس سیاست دولت جدید است و آن‌ها بدون توجه به شرایط جدید، فشار خود بر واحدهای تولیدی را افزایش داده‌اند و وثایق واحدها در اختیار شرکت‌های مشخصی قرار می‌دهند.

ایلنا: سیاست بانک‌ها در مقابله با بخش‌خصوصی، عکس سیاست دولت جدید است و آن‌ها بدون توجه به شرایط جدید، فشار خود بر واحدهای تولیدی را افزایش داده‌اند و وثایق واحدها در اختیار شرکت‌های مشخصی قرار می‌دهند.

به گزارش ایلنا در کرج، رئیس اتاق البرز با بیان این مطلب در نشست شورای رؤسای اتاق‌های سراسر کشور افزود: با همه تلاشی که در زمینه برگزاری شورای گفت‌و‌گوی دولت و بخش خصوصی در استان‌ها انجام می‌شود، به دلیل عدم اختیارات کافی این شوراها در استان، اغلب مصوبات کارگشا نیست و بهتر است در شورای گفت‌و‌گوی مرکز، مصوبات و پیشنهادات استانی بررسی شود.

حسین طوسی همچنین تاکید کرد: به تازگی مجوزی برای واردات ماشین‌آلات صنعتی دست دوم به کشور صادر شده که تصمیم کارشناسانه‌ای نیست و با مدرن سازی و ارتقا بهره وری بخش تولید و صنعت مغایر است.

رئیس اتاق البرز در پایان خاطر نشان کرد: در حال حاضر ظرفیت ماشین آلات تولیدی و صنعتی مدرن بخش خصوصی به علت نبود سرمایه در گردش و کمبود نقدینگی با کاهش تولید مواجه است و بهتر است از ظرفیت های بالقوه تولیدی کشور استفاده بهینه بعمل آید که در این صورت ظرفیت تولید کشور و اشتغال افزایش خواهد یافت.

گفتنی ست نشست شورای رؤسای اتاق‌های سراسر کشور روز ۳۱ شهریورماه با حضور رئیس اتاق ایران و با محوریت فعال‌سازی شورای گفت‌و‌گوی دولت و بخش خصوصی استانی و ارائه آخرین اقدامات در مورد بخش‌نامه‌های اخیر در حوزه صدور و تمدید کارت بازرگانی در محل اتاق ایران برگزار شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز