خبرگزاری کار ایران

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری البرز خبر داد:

احداث" سرای حجاب " در نقاط مختلف استان البرز

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۹۲۷

این سرا در ۶ نقطه از بهترین نقاط در مرکزیت استان و ۵ شهرستان پیرامونی احداثمی‌شود و محلی است که در آن انواع پوشش اسلامی بانوان متناسب با طراحی‌های به روز عرضه خواهد شد.

ایلنا: مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری البرز از راه اندازی سرای حجاب در ۶ نقطه استان و شهرستانهای پیرامونی در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش ایلنا در کرج، حمیدرضا عسگری مورودی در نخستین جلسه ستاد صیانت امنیت عمومی و حقوق شهروندی استان که در سالن شهدای البرز برگزار شد، ضمن مروری بر آیین نامه ستاد صیانت، ضرورت احداثسرای حجاب را در استان یادآور شد و گفت: از آنجا که یکی از بندهای آیین نامه ستاد صیانت پیرامون موضوع عفاف و حجاب است از این رو به منظور اشاعه فرهنگ عفاف و حجاب احداثسرای حجاب در دستور کار قرار می‌گیرد.

وی با تشریح ویژگی سرای حجاب افزود: این سرا در ۶ نقطه از بهترین نقاط در مرکزیت استان و ۵ شهرستان پیرامونی احداثمی‌شود و محلی است که در آن انواع پوشش اسلامی بانوان متناسب با طراحی‌های به روز عرضه خواهد شد.

عسگری مورودی عنوان کرد: احداثسرای حجاب در مرحله مطالعاتی طرح قرار دارد و طی ماه‌های آتی وارد فاز عملیاتی خواهیم شد.

متناسب سازی فضاهای عمومی ویژه معلولان به منظور تحقق بخشی از حقوق شهروندی و ارائه نظرات کار‌شناسان این حوزه از دیگر محورهای نخستین جلسه ستاد صیانت امنیت عمومی و حقوق شهروندی بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز