خبرگزاری کار ایران

برای تصدی پست استانداری؛

اصلاح طلبان البرز هنوز فردی را به دولت پیشنهاد نکرده‌اند

کد خبر : ۱۰۴۵۴۲

اصلاح طلبان استان البرز هنوز برای پیشنهاد فردی خاص به دولت جهت تصدی پست استانداری البرز به جمع بندی نرسیده‌اند.

ایلنا: اصلاح طلبان استان البرز هنوز برای پیشنهاد فردی خاص به دولت جهت تصدی پست استانداری البرز به جمع بندی نرسیده‌اند.

به گزارش ایلنا، محسن صادقی از چهره‌های اصلاح طلب استان البرز در این خصوص اظهار داشت: در هفته گذشته جلسات متعددی با حضور چهره‌های شاخص اصلاح طلب این استان جهت حمایت و پیشنهاد یک نفر به عنوان گزینه پیشنهادی اصلاح طلبان استان به دولت، تشکیل شده که هنوز اعضای این جلسات که در قالب شورای هماهنگی اصلاح طلبان فعالیت می‌کنند، به نتیجه نهایی دست نیافته‌اند.

این فعال اصلاح طلب افزود: چهره‌های مورد نظر منطبق با سیاست‌های دولت اعتدال گرای یازدهم انتخاب شده‌اند، ولی هنوز بر روی فردی خاص به جمع بندی نرسیده‌ایم.

محسن صادقی در خصوص اظهار نظر برخی رسانه‌ها در مورد فرد پیشنهادی اصلاح طلبان استان البرز برای تصدی پست استان داری البرز اظهار داشت: این گمانه زنی‌ها شایعاتی است که برخی افراد به آن دامن زده‌اند و نظر جمعی اصلاح طلبان استان نیست.

عضو ارشد شورای هماهنگی اصلاح طلبان استان البرز در پایان گفت: هر فردی که استان دار البرز بشود، اصلاح طلبان استان البرز قطعا از وی حمایت خواهند کرد، ما تنها براساس شاخص‌هایی که مطابق با نیاز‌های استان در حوزه‌های مختلف است، اقدام به انتخاب گزینه‌های مورد نظر کرده‌ایم و این انتخاب تنها در حد یک پیشنهاد است و قطعآ هر فردی که برای تصدی این پست انتخاب شود مورد حمایت ما خواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز