خبرگزاری کار ایران

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام کرد:

برنامه دولت برای افزایش اشتغال در صنایع پوشاک، کفش و زیورآلات

asdasd
کد خبر : ۲۱۵۸۸۹

«وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از برنامه‌های دولت برای ایجاد و توسعه ظرفیت‌های شغلی صنایع پوشاک، کفش و زیور آلات خبر می‌دهد».

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از برنامه‌های دولت برای ایجاد و توسعه ظرفیت‌های شغلی صنایع پوشاک، کفش و زیور آلات خبر می دهد.

به گزارش دریافتی ایلنا «علی ربیعی» گفت: چنانچه برنامه‌های دولت محقق شود، فرصت‌های شغلی موجود در این صنایع در همین زمان باقیمانده از سال ۹۳ افزایش خواهد یافت.

وی بابیان اینکه خروج از رکود و حرکت به سمت رشد اقتصادی را از شاخصه‌های بارز دولت یازدهم است، ادامه داد: در حال حاضر امکاناتی فراهم شده است که به موجب آن کفش های ساخت ایران با برند ترکیه وارد بازهای مصرف جهانی شود.

وزیر کار در عین حال از برنامه سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور برای آموزش مشاغل روستایی خبر داد.

ربیعی همچنین در خصوص ظرفیت‌های شغلی بازار فرش کشور گفت: دولت قصد دارد تا با ایجاد شرایطی به حضور افرادی که بصورت غیر رسمی در بازار فرش فعال هستند، رسمیت بدهد.

وزیر کار بابیان اینکه دولت با جدیت در حال اجرای برنامه مهار تورم و خروج از رکود است، افزود: با تدابیر اتخاذ شده هم اکنون با کاهش نرخ رشد تورم و خروج از رشد اقتصادی منفی مواجه هستیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز