خبرگزاری کار ایران

پایان توزیع سهام عدالت کارگران فصلی و ساختمانی در هفته کارگر

asdasd
کد خبر : ۱۶۴۲۳۳

با ارسال دعوتنامه مشمولین استان تهران، کار صدور و ارسال دعوتنامه سهام عدالت تمامی کارگران فصلی و ساختمانی کشور در چند روز آینده مقارن با روز کارگر به پایان می‌رسد و عملا کار توزیع سهام عدالت نیز در کشور پایان می‌پذیرد.

مدیر کل دفتر امور سهام تخصیصی و عدالت گفت: با ارسال دعوتنامه مشمولان استان تهران، کار صدور و ارسال دعوتنامه سهام عدالت تمامی کارگران فصلی و ساختمانی کشور در چند روز آینده که مقارن با روز کارگر است به پایان می رسد و عملا کار توزیع سهام عدالت نیز در کشور پایان می پذیرد.

به گزارش اخبار دریافتی ایلنا، «اسمعیل مختاری دولت آبادی» با اشاره به این که استان تهران بیشترین تعداد دعوتنامه سهام عدالت کارگران فصلی و ساختمانی در کشور را دارد افزود: با ارسال دعوتنامه مشمولان این گروه در استان تهران که یک میلیون و ۱۱۰ هزار نفر را شامل می شود، پرونده ارسال دعوتنامه سهام عدالت کارگران فصلی و ساختمانی در کشور بسته می شود.

وی در مورد تعداد کل مشمولین این گروه نیز گفت: تعداد کارگران فصلی و ساختمانی مشمول دریافت سهام عدالت یک میلیون و ۹۶۰ هزار خانوار است که در مجموع با احتساب اعضاء خانوار آنها، تعداد کل مشمولین سهام عدالت این گروه شش میلیون و ۵۵۰ هزار نفر برآورده شده است.

وی در خصوص ساز و کار دریافت برگه نهایی سهام عدالت توسط کارگران فصلی و ساختمانی تصریح کرد: دعوتنامه این دسته از مشمولان توسط سازمان خصوصی سازی تحویل سازمان امور اقتصادی و دارایی استانها شده است که این سازمانها با همکاری ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان خود، دعوتنامه ها را میان مشمولان توزیع می کنند و مشمولان سهام عدالت کارگران فصلی و ساختمانی نیز می توانند با در دست داشتن مدارک لازم به شرکت تعاونی سهام عدالت شهرستان محل اقامت خود مراجعه و ثبت نام کننده نهایی سهام عدالت باشند.

مدیر کل دفتر امور سهام تخصیصی و عدالت سازمان خصوصی سازی اضافه کرد: مشمولان این گروه از سهام عدالت حداکثر ۲ ماه پس از دریافت دعوتنامه خود مهلت دارند با مراجعه به شرکتهای تعاونی شهرستان محل سکونت خود نسبت به ثبت نام نهایی اقدام کنند.

دولت آبادی افزود: توزیع دعوتنامه سهام عدالت کارگران فصلی و ساختمانی توسط نهادهای متولی با سرعت در حال انجام است و چون سازمان خصوصی سازی برنامه ای برای ثبت نام از گروه های دیگر ندارد دارندگان و دریافت کنندگان دعوتنامه باید سعی کنند با مراجعه به موقع به شرکتهای تعاونی، سهامدار نهایی سهام عدالت شوند.

وی گفت: افرادی که دارای دعوتنامه سهام عدالت هستند ولی برای ثبت نام نهایی به شرکتهای تعاونی شهرستانی مراجعه نکنند، عملا سهامدار نخواهند بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز