خبرگزاری کار ایران

کرباسیان خبر داد:

۱۵ سند همکاری فردا با طرف هندی امضا می‌شود/ مشکلی از لحاظ تبادلات بانکی با هند نداریم

asdasd
کد خبر : ۵۹۴۴۴۷

وزیر اقتصاد از امضای ۱۵ سند همکاری با هندی‌ها خبر داد.

به گزینه ایلنا، مسعود کرباسیان در تشریح دستاوردهای سفر رئیس جمهوری  و هیئت بلند پایه سیاسی و اقتصادی همراه ایشان به هند گفت: برنامه‌های سفر امروز بیشتر جنبه فرهنگی داشت و با ایرانیان مقیم حیدرآباد، مردم، علما و دانشمندان حیدرآبادی دیدار داشتیم. در زمینه اقتصادی نیز فردا سند همکاری هایی به امضا خواهد رسید. از چند ماه گذشته مذاکراتی در این زمینه داشته ایم و تفاهمات و یادداشت تفاهمات و نامه هایی در این زمینه نهایی شده است و فردا به امضا خواهد رسید.

وی با بیان اینکه ۱۵ سند همکاری در بخش های مختلف میان ایران و هند فردا در دهلی نو به امضا  خواهد رسید به پایگاه اطلاع رسانی دولت گفت: این سندها در زمینه اقتصادی، فرهنگی، کشاورزی، محیط زیست، راه و راه آهن و حوزه های دیگر موردعلاقه دو کشور است. 

کرباسیان گفت:  یکی از مهمترین سندهای همکاری که فردا میان مقامات دو کشور امضاء خواهد شد درباره بند چابهار و بحث ترانزیت از بندر است که می تواند هند را به آسیای مرکزی متصل کند.

وزیر اقتصاد در ادامه در خصوص وضعیت مبادلات بانکی ایران و هند نیز گفت: هند یکی از بزرگترین واردکنندگان نفت و محصولات پتروشیمی از ایران است  و صادرات به این کشور نیز به خوبی ادامه دارد و در حال حاضر مشکلی در زمینه بانکی و مالی با این کشر نداریم.

کرباسیان تاکید کرد اندک مسایل جزئی در خصوص تبادلات بانکی  میان دو کشور نیز در این سفر مورد بررسی قرار گرفته و انشالله حل و فصل می شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز