خبرگزاری کار ایران

گزارش میدانی ایلنا از خیابان فردوسی؛

وعده توزیع دلار ۳ هزار و ۵۴۴ تومانی تا قبل از ساعت ۱۳ به صرافان/ خرید سکه با کف قیمت انجام می‌شود

asdasd
کد خبر : ۵۸۵۹۰۸

امروز چهارشنبه، ۴ بهمن ماه به صرافی‌ها وعده داده شده است تا قبل از ساعت ۱۳ عرضه زیادی برای تنظیم بازار خرید و فروش با قیمت ۳ هزار و ۵۴۴ تومان صورت بگیرد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، قیمت دلار این روزها نوسان قیمت شدیدی را تجربه می‌کند و به اعتقاد فعالان بازار ارز هم اکنون در سراشیبی ملایم قرار گرفته است و به صورت بسیار آهسته در حال کاهش است. سکه نیز دارای شرایط مشابهی است اما روند کاهش قیمت آن سرعت بیشتری دارد.

سامان صفری یکی از صرافان خیابان فردوسی به خبرنگار ایلنا می‌گوید: روند عرضه دلار حتی بعد از رسانه‌ای شدن عدم عرضه چند روزه دلار ،تفاوت چندانی نکرد اما میزان عرضه به صرافی‌های منتخب افزایش پیدا کرد که سایر صرافی‌ها را به دلیل موجودی پایین متضرر کرد.

وی درباره عرضه دلار در روز جاری می‌گوید: امروز چهارشنبه، ۴ بهمن ماه به صرافی‌ها وعده داده شده است تا قبل از ساعت ۱۳ عرضه زیادی برای تنظیم بازار خرید و فروش با قیمت ۳ هزار و ۵۴۴ تومان صورت بگیرد.

این صراف تاکید کرد: بازار ارز نوسان زیادی دارد و در این شرایط پیشنهاد می‌کنم مردم در ارز سرمایه گذاری نکنند.

صفری درباره سقف عرضه دلار گفت: سقف عرضه دلار به هر نفر ۳ هزار دلار است.

گفتنی است در بسیاری از صرافی‌ها تابلوی اعلان قیمت نرخ ارز خاموش است و یا دلار در آن قیمت گذاری نشده است.

هم اکنون قیمت هر دلار آمریکا در بازار آزاد ۴ هزار و ۵۳۴ تومان است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، هم اکنون عرضه دلار ۲ هزارتایی بانکی شروع شده است و در مقابل صرافی‌های عرضه کننده دلار بانکی ،برای خرید دلار دولتی صفی از خریداران تشکیل شده است.

یکی از خریداران به خبرنگار ایلنا گفت:  کمتر از پنج صرافی در خیابان فردوسی اقدام به عرضه دلار بانکی می‌کنند.

خرید سکه با کف قیمت انجام می‌شود

یکی از فروشندگان سکه به خبرنگار ایلنا گفت: خرید سکه با کف قیمت انجام می‌شود. خرید سکه تصویر امام با قیمت ۱ میلیون و ۵۰۰ تومانی انجام می‌شود و قیمت فروش ۱ میلیون و ۵۲۰ تا ۵۳۰ هزار تومان است.

یکی از فروشندگان سکه مدعی است که عرضه سکه کاهش یافته و از زمان کاهش قیمت، مردم از ترس افت قیمت بیشتر سکه برای فروش اقدام می‌کنند اما با پایین آمدن قیمت‌ها، خرید سکه کاهش شدیدی یافته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز