خبرگزاری کار ایران

نمایشگاه خودرو اصفهان افتتاح شد/ رونمایی از سه محصول جدید خودرو

asdasd
کد خبر : ۵۸۵۶۹۵

در افتتاحیه نمایشگاه خودرو اصفهان، سه شرکت پرشیا خودرو (نماینده BMW) آرمان موتور کویر (نماینده لوکس ژن) و نگین خودرو (نماینده رنو) اقدام به رونمایی از جدیدترین محصول خود کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، نمایشگاه خودرو اصفهان ساعاتی پیش چهاردهمین نمایشگاه بین المللی خودرو در این شهر افتتاح شد.

این نمایشگاه با حضور مقامات استانی و نمایندگان این استان در مجلس شورای اسلامی با حضور گسترده مردم افتتاح شد.

نمایشگاه خودرو اصفهان در فضای بالغ بر ۹ هزار متر مربع میزبان ۱۰ شرکت خودروسازی اعم از داخلی و واردکنندگان است.

در روز اول این نمایشگاه سه شرکت پرشیا خودرو (نماینده BMW) آرمان موتور کویر (نماینده لوکس ژن) و نگین خودرو (نماینده رنو) اقدام به رونمایی از جدیدترین محصول خود کردند.

در حاشیه نمایشگاه شرکت مدیران خودرو به عنوان تولید کننده خودروهای چری وMVM به مناسبت هفتمین سال عرضه X۳۳ که یکی از پرفروش ترین نیمه شاسی های تولید داخل است جشنی برگزار خواهد کرد.

در حاشیه نمایشگاه اصفهان علی یارمحمدی مدیرعامل شرکت نمایشگاه بین المللی اصفهان با اشاره به تاثیر نمایشگاه ها در اقتصاد استان و کشور گفت: این نمایشگاه جزو ۵ نمایشگاه برتر و بزرگ ایران است و رونمایی از سه محصول جدید خودروسازی آن هم در نخستین روز نشان از اهمیت این نمایشگاه دارد.

وی با اشاره به برگزاری دوره قبل نمایشگاه گفت: سال گذشته بیش از ۳۰ هزار نفر از این نمایشگاه بازدید کردند و همین امر سبب شد  که ما در تکمیل فاز اول این نمایشگاه در مساحت ۴۷ هکتاری مصمم شویم و امیدواریم در ابتدای سال ۹۸ شاهد افتتاح رسمی آن باشیم.

وی در پایان تصریح کرد: که تاکنون بیش از ۱۵۰ میلیارد تومان برای فاز اول نمایشگاه هزینه شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز