خبرگزاری کار ایران

انتقاد نایب رئیس اتاق بازرگانی ایران از عملکرد کمیسیون تلفیق؛

مصوبه معافیت مالیاتی در بودجه ۹۷ مورد بی‌مهری قرار گرفت

asdasd
کد خبر : ۵۸۳۳۱۰

قائم مقام شورای گفت‌وگوی دولت و بخش‌های خصوصی گفت: قرار بود در لایحه پیشنهادی بودجه سال آینده دولت این مصوبه را اجرا کند اما علی‌رغم اطلاع و اعلام این موضوع در مصاحبه رئیس سازمان برنامه و بودجه در زمان تقدیم لایحه به مجلس اما متاسفانه اثری از این مصوبه در بودجه نبود.

قائم مقام شورای گفت‌وگوی دولت و بخش‌های خصوصی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا در خصوص سرنوشت مصوبه این شورا در خصوص معافیت‌های مالیاتی و تجدید ارزیابی دارایی‌ها گفت: بعد از یک سال پیگیری و برگزاری جلسات متعدد در اتاق بازرگانی ایران برای برقراری معافیت‌های مالیاتی و افزایش سرمایه ناشی از تجدید ارزیابی دارایی‌های شرکت سرانجام با حضور وزیر اقتصاد و دارایی و اعضای شورا این طرح به تصویب رسید و مصوبه آن به سازمان برنامه ابلاغ شد.

حسین سلاح‌ورزی ادامه داد: قرار بود در لایحه پیشنهادی بودجه سال آینده دولت این مصوبه را اجرا کند اما علی‌رغم اعلام این موضوع در مصاحبه رئیس سازمان برنامه و بودجه در زمان تقدیم لایحه به مجلس اما متاسفانه اثری از این مصوبه در بودجه نبود.

نایب رئیس اتاق بازرگانی ایران تصریح کرد: با وجود پیگیری‌ها و مکاتبات فراوان اتاق و دبیرخانه شورا با کمیسیون تلفیق باز هم این مصوبه مورد بی‌مهری قرار گرفت.

وی تصریح کرد: انتظار فعالین بخش خصوصی توجه و احترام به مصوبات شورای گفت‌وگو است.

سلاح ورزی پیشنهاد داد که رئیس کمیسیون تلفیق و کمیسیون اقتصادی مجلس در هنگام بررسی بودجه در صحن علنی به طور جدی معافیت مالیاتی و افزایش سرمایه ناشی از تجدید ارزیابی دارایی‌ها و بنگاه‌ها را پیگیری کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز