خبرگزاری کار ایران

آذری جهرمی خبر داد:

تامین ۵۰۰ میلیارد تومان منابع مالی برای کسب و کارهای نوپا و توسعه شبکه ملی اطلاعات

asdasd
کد خبر : ۵۸۳۲۸۷

آذری جهرمی از تامین ۵۰۰ میلیارد تومان منابع مالی برای کسب و کارهای نوپا و توسعه شبکه ملی اطلاعات در طی دو سال خبر داد.

به گزارش‌خبرنگار اقتصادی‌ایلنا، محمدجواد‌آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در حساب کاربری اینستاگرام خود در خصوص موانع ایجاد شده برای برخی از سایت‌های کاریابی آنلاین گفت: پس از موانعی که در چند روز اخیر برای برخی بنگاههای کاریابی بوجود آمد؛ با تصمیم هیات دولت از این پس دستگاههای دولتی در صورت وجود اختلاف با کسب و کارهای نوپا، قبل از طرح شکایت در مرجع قضایی؛ مراتب را در کمیته‌ای با مسئولیت معاونت حقوقی رئیس‌جمهور و عضویت وزارت ارتباطات، کار و نیز معاونت علمی طرح و در صورت تایید اقدام می کنند.

وی افزود:همچنین‌پس‌از استماع گزارش دبیر شورای‌عالی‌فضای‌مجازی‌در‌ دولت، مصوب شد که وزارت ارتباطات با تشکیل کارگروهی مرکب از وزاری اقتصادی دولت، معاونت علمی و با حضور مرکز ملی فضای مجازی، ظرف یکماه سند استراتژی جمهوری اسلامی ایران در توسعه اقتصاد دیجیتال را تهیه و برای تصویب به دولت ارائه نماید.

آذری جهرمی با اشاره به موضوع تامین مالی کسب و کارهای نوپا گفت: با پیشنهاد وزیر ارتباطات و تایید رئیس جمهور برای توسعه اشتغال جوانان؛ مبلغ ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار در طی دو سال برای تامین مالی کسب و کارهای نوپا و توسعه لایه خدمات بر بستر شبکه ملی اطلاعات تخصیص داده شد. دستورالعمل این مصوبه با همکاری مرکز ملی فضای مجازی و معاون علمی در سه هفته آینده نهایی و اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز