خبرگزاری کار ایران

جزییات افزایش حقوق ۱۰ تا ۱۸ درصدی در سال ۹۷

asdasd
کد خبر : ۵۸۲۹۱۶

عضو کمیسیون تلفیق لایحه بودجه مصوبه کمیسیون متبوع خود در خصوص افزایش ۱۰ تا ۱۸ درصدی کارکنان کشوری و لشگری را تشریح کرد.

به گزارش ایلنا و به نقل از خانه ملت، جبار کوچکی‌نژاد در خصوص افزایش حقوق کارکنان دولت، اظهارداشت: افزایش حقوق کارکنان طی یک مصوبه در کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۹۷ شامل حال افرادی که بیش از ۵ میلیون تومان دریافتی ماهانه دارند نمی‌شود.

عضو کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۹۷ با بیان اینکه افزایش حقوق کارکنان را برای افرادی که زیر ۵ میلیون تومان دریافت می‌کنند در نظر گرفته‌ایم، گفت: دولت می‌تواند ۱۰ تا ۱۸ درصد حقوق زیر ۵ میلیون تومان را افزایش دهد، طبیعتا حقوق افرادی که کمتر از ۲میلیون تومان دریافت می‌کنند ۱۸ درصدافزایش پیدا می‌کند.

افزایش ۱۰ درصدی حقوق افرادی که به ۵ میلیون تومان نزدیک است

نماینده مردم رشت در مجلس با اشاره به اینکه حقوق افرادی که به ۵ میلیون تومان نزدیک است ۱۰ درصد افزایش داده می‌شود، ادامه داد: این افزایش حقوق باعث می‌شود تا نگرانی بین کارکنان جزء که در فشار اقتصادی هستند تا حدودی برطرف شود.

وی با بیان اینکه شاید افرادی که بیش از ۵ میلیون تومان دریافت می‌کنند اعتراضی داشته باشند اما باید شرایط را درک کنند، ما در یک شرایط سخت اقتصادی قرار داریم، تصریح کرد: منابع اقتصادی کشور محدود است و نمی‌توانیم افزایش حقوق را برای همه افراد در نظر بگیریم، فردی که ۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان حقوق دریافت می‌کند شرایط سختی را دارد.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در پایان با تاکید بر اینکه افرادی که بیش از ۵ میلیون تومان حقوق دریافت می‌کنند در سال ۹۷ افزایش حقوق سالانه را ندارند، خاطرنشان کرد: افزایش حقوق کارکنانی که زیر پنج میلیون تومان دریافت می‌کنند شامل کارکنان کشوری و لشگری می‌شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز