خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل سابق همراه اول اعلام کرد:

همراه اول بزرگترین اپراتور دیتا کشور است/ رکورد همراه اول در افزایش تعداد سایت‌های ارتباطی

asdasd
کد خبر : ۵۸۲۹۰۷

وحید صدوقی، مدیرعامل سابق همراه اول با اشاره به افزایش رشد دیتای همراه اول گفت: در حال حاضر همراه اول بزرگترین اپراتور دیتای کشور است و ترافیک شبکه همراه اول به صورت روزانه به میانگین ۳۰۰۰ پتابایت رسیده است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، وحیدصدوقی، مدیرعامل سابق شرکت همراه اول در همایش تودیع و معارفه مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره شرکت مخابرات و همراه اول گفت: در ۱۲ سال اخیر با فعالیت و تلاش تمامی افراد در مجموعه همراه اول کارهای بزرگی انجام شده است.

صدوقی با اشاره به پیشرفت‌های همراه اول در ۱۲ سال اخیر گفت: در سال ۸۴ همراه اول به شش هزار سایت ارتباطی رسید این در حالی است که تعداد سایت‌های ارتباطی همراه اول در سال ۸۸ بعد از واگذاری به بخش خصوصی به ۸۸۰۰ سایت رسید در حال حاضر تمامی سایت‌های ارتباطی نوسازی شده است در واقع صد در صد سایت‌های شهری و بیش از ۸۷ درصد سایت‌های روستایی نوسازی شده است.

وی افزود: از سال ۹۱ تا ۹۵ ، ۲۰ هزار سایت ارتباطی ایجاد شده است و از شهریورماه تا به امروز ۳۹ هزار سایت راه‌اندازی شده است این به آن معنا است که اپراتور همراه اول از ایران بعد از چین بالاترین ضریب رشد در تعداد سایت‌های ارتباطی را دارد.

در حقیقت در انجمن جهانی موبایل رکورد برترین اپراتور در راه‌اندازی سایت ۱۲ هزار و ۵۰۰ عدد است. این در حالی است که همراه ا ول توانسته تعداد بسیار زیادی سایت ایجاد کند و اگر زیرساخت امروزی همراه اول وجود نداشت بحث ا رتباطات کشور با مشکلات جدی روبرو می‌شد.

مدیرعامل‌سابق همراه‌اول درباره همکاری با رایتل گفت: عملیات رم شیرینگ که با همکاری رایتل انجام شد پروژه خوبی بود و توانست ظرفیت ارتباطات همراه اول را ارتقا دهد.

وحید صدوقی با بیان اینکه همراه اول هم‌اکنون بزرگترین اپراتور دیتای کشور است تاکید کرد:‌ در آبانماه سال جاری ترافیک همراه به ۳۰۰۰ ترابایت به صورت میانگین در روز رسیده است و توانستیم تا برترین اپراتور کشور در زمینه دیتا باشیم.

 وی افزود: در چهار ماه اخیر رشد دیتای همراه اول ۱۴۰۰ برابر شد. این در حالی است که رقیب همراه اول فقط ۴۰۰ ترابایت رشد داشته است.

صدوقی ادامه داد: در سال ۸۴ ، ۸.۵ میلیون سیم‌کارت و در حال‌حاضر تعداد سیم‌کارت‌ها به ۹۳.۵ میلیون رسیده است که از این میزان در سال ۸۴ ، ۸.۵ میلیون سیم‌کارت فعال بوده و امروزه ، ۷۱ میلیون سیم‌کارت ثبت شده است.

مدیرعامل سابق همراه اول در خصوص سهم بازار این شرکت گفت: همراه اول در سهم بازار رشد داشته است و سهم بازار این شرکت از ۵۷ درصد به ۶۰ درصد افزایش یافته است در حوزه سیم‌کارت ۴۰ درصد و در حوزه سیم‌کارت دیتا ۵۷ درصد از سهم بازار در اختیار همراه اول است. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز