خبرگزاری کار ایران

عضو هیات مدیره سازمان بنادر به ایلنا خبر داد:

تشخیص هویت پیکر دریانوردان در چین انجام می شود/ علت سانحه قطعا تصادم بوده است/ بازدید نمایندگان ایران از کشتی کریستال

asdasd
کد خبر : ۵۸۲۵۰۹

عضو هیات مدیره سازمان بنادر و دریانوردی با بیان اینکه تشخیص هویت سه پیکر خدمه نفتکش سانچی در چین انجام می شود، گفت: از نظر سازمان بنادر و دریانوردی علت سانحه قطعا تصادم دو کشتی نفتکش سانچی و فله بر کریستال بوده است.

هادی حق شناس در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا در پاسخ به این سوال که پیکر خدمه نفتکش سانچی چه زمانی به ایران تحویل می‌شود، اظهار داشت: در این‌باره باید نمایندگان شرکت نفتکش ملی اظهارنظر کنند اما طبق قوانین بین المللی تشخیص هویت در چین انجام می‌شود.

وی همچنین درباره اینکه آیا خدمه و مسئولان کشتی فله بر کریستال درباره چگونگی تصادف با کشتی نفتکش گزارشی را ارائه کرده‌اند، گفت: نمایندگان ایران از کشتی کریستال بازدید داشته‌اند و روایت خدمه آن کشتی را هم ثبت کرده اند.

معاون سازمان بنادر و دریانوردی همچنین درباره ادعای برخی از رسانه‌ها مبنی بر اینکه علت سانحه نفکتش سانچی حمله آمریکایی ها بوده است، تاکید کرد: از نظر سازمان بنادر و دریانوردی به طور قطع علت سانحه تصادم دو کشتی نفتکش سانچی و کشتی فله بر کریستال بوده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز