خبرگزاری کار ایران

اسکندر زند:

توسعه ارتباطات علمی، نوسازی ناوگان تحقیق و تولید در مدیریت جدید موسسه رازی

asdasd
کد خبر : ۵۸۲۲۳۴

معاون وزیر جهاد کشاورزی با تاکید بر استفاده بهینه از توان و ظرفیت درونی موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی گفت: چشم اندازهای آینده واکسن از اولویت های ویژه مدیریت جدید باشد.

به گزارش ایلنا و به نقل از موسسه رازی، اسکندر زند معاون وزیر جهاد کشاورزی و رئیس سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی در آیین تکریم و معارفه روسای پیشین و جدید موسسه رازی، اظهار کرد: کار کردن در سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی در کنار دانشمندان و محققان برجسته به ویژه محققانی که در موسسه رازی تلاش می کنند، آفتخارآمیز است.

وی هاشم زاده رئیس پیشین موسسه رازی را فردی پرتلاش، متعهد و مهربان توصیف کرد و با قدردانی از ۳۳ سال کار و تلاش وی در عرصه علمی و تحقیقاتی کشور ابراز امیدواری کرد سازمان تحقیقات از تجربیات او بهره مند شود.

زند با بیان اینکه موسسه رازی مجموعه ای توانمند با ظرفیت های بسیار خوب است، گفت: رویکرد ما در سازمان تحقیقات، توجه به ظرفیت های درونی و استفاده بهینه و گسترده از توان داخلی است و تا کنون در موسساتی که این رویکرد عملیاتی شده، نتیجه خوبی به دست آورده ایم. در مدیریت جدید موسسه رازی نیز توجه به ظرفیت های درونی مورد تاکید است.

رئیس سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی با اشاره به سوابق علمی و تحقیقاتی دکتر اسحاقی رئیس جدید موسسه رازی، ضمن آرزوی توفیق برای وی، بر به کار گیری نیروهای جوان در موسسه رازی تاکید کرد و افزود: با استفاده از ظرفیت و توانمندی جوانان می توان شاهد درخشندگی بیش از پیش این موسسه بود.

معاون وزیر جهاد کشاورزی در ادامه با اشاره به تیم مشورتی موسسه رازی گفت: این تیم سه سال پیش به دستور وزیر جهاد کشاورزی برای تدوین برنامه ها و اولویت های موسسه رازی شکل گرفته است و سیاست های تدوین شده آن همچون نوسازی ناوگان تحقیق و تولید، توسعه ارتباطات علمی و بین المللی و افزایش اثربخشی موسسه رازی در مدیریت جدید نیز تدوام خواهد داشت.

زند یکی از وظایف اصلی محققان در مجموعه سازمان تات را تحلیل موشکافانه و دقیق حوزه های متبوع و تهیه گزارش های سالانه برشمرد و بر تشکیل گروه های مطالعاتی، آینده نگر و پایش تاکید کرد و افزود: تحقیقات جریان ساز و تحقیقات تحول ساز باید مورد توجه باشد و امیدوارم چشم اندازهای آینده واکسن به عنوان یکی از اولویت های ویژه رئیس جدید در دستور کار قرار گیرد.

وی افزایش کیفیت و تقویت ناوگان تولید، توسعه شرکت های دانش بنیان و استفاده از ظرفیت بخش خصوصی با حفظ محوریت موسسه رازی، را ضروری اعلام کرد و ادامه داد: در حوزه نظارت و پایش نیز انتظار داریم موسسه رازی در تمام صحنه های مرتبط به صورت عملیاتی دوشادوش سازمان حضوری پررنگ داشته باشد.

رئیس سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی، ایجاد بانک ذخایر ژنتیکی واکسن در موسسه رازی را مهم برشمرد و افزود: در حوزه آموزش و ترویج نیز با همکاری سازمان دامپزشکی فعالیت های سازنده ای انجام شود.

وی با بیان اینکه جایگاه موسسه رازی در سازمان تحقیقات و وزارت جهاد کشاورزی ویژه است، گفت: انتظار داریم این موسسه در تمامی حوزه های کاری سازمان تحقیقات فعالیت های گسترده ای داشته باشد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز