خبرگزاری کار ایران

رییس سازمان بنادر و دریانوردی به ایلنا خبر داد:

امکان نجات نفتکش سانچی وجود ندارد/ پیکرهای دریانوردان ایرانی را نمی‌توانیم از کشتی خارج کنیم

asdasd
کد خبر : ۵۸۱۸۳۷

رییس سازمان بنادر و دریانوردی با بیان اینکه پس از وقوع این قبیل سوانح، احتمال غرق شدن کشتی بسیار زیاد است، گفت: حجم دود و فوم در داخل کشتی بسیار زیاد است و احتمال غرق شدن کشتی وجود دارد و باور مقامات مسئول عملیات تجسس و اطفای حریق چینی این است که تمام خدمه در همان لحظه اول انفجار فوت شده اند.

محمد راستاد معاون وزیر راه و شهرسازی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا درپاسخ به این پرسش که برخی منابع، خبر از غرق شدن کشتی نفتکش سانچی را می‌دهند، گفت: پس از وقوع چنین سوانحی و با توجه حجم سنگین آتش، دود و فوم در داخل کشتی احتمال غرق شدن وجود دارد.

وی درباره سرنوشت خدمه اظهار داشت: پیش بینی مقامات چینی و مسئولان عملیات تجسس و اطفای حریق این است که تمام خدمه در همان لحظه ابتدای انفجار فوت شده‌اند.

رییس سازمان بنادر و دریانوردی ادامه داد: در حال حاضر با توجه به وضعیت کشتی، هیچ شناوری نمی‌تواند نزدیک کشتی شود.

وی ادامه داد: معمولا در صورت غرق شدن کشتی دسترسی به خدمه و تجسس بسیار سخت می‌شود.

راستاد ادامه داد: متاسفانه هیچ امیدی به نجات جان دریانوردان نداریم چراکه در همان لحظات اولیه برخورد، کشتی دچار آتش‌سوزی شدید و انفجار شده است و شاهدان عینی تائید کرده‌اند که امکان زنده ماندن کسی در کشتی وجود نداشته است.

وی تاکید کرد:  امکان نجات کشتی وجود ندارد و حتی پیکرهای دریانوردان عزیزمان را نیز نمی‌توانیم از آن خارج کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز