خبرگزاری کار ایران

عضو کمیسیون انرژی مجلس در گفت‌و‌گو با ایلنا:

نظر نهایی مجلس در مورد نرخ حامل‌های انرژی / افزایش قیمت برای سال آینده ممنوع است

asdasd
کد خبر : ۵۷۹۰۴۸

عضو کمیسیون انرژی گفت: تصمیم مجلس بر این است که هیچ گونه افزایشی در نرخ حامل‌های انرژی نداشته باشیم مگر اینکه دولت بخواهد این موضوع را در صحن مطرح کند.

احمد مرادی نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار اقتصادی ایلنا درباره آخرین تصمیمات مجلس برای قیمت حامل‌های انرژی اظهار داشت: توجیه دولت در رابطه با حامل‌های انرژی این بود که نمایندگان مجلس در برنامه ششم توسعه اجازه افزایش را به دولت داده‌اند، غافل از اینکه در آنجا تاکید شده بود شرایط اقتصادی و اجتماعی مردم باید در نظر گرفته شود، بنابراین با توجه به این موضوعات اعضای کمیسیون انرژی با افزایش قیمت‌ها مخالفت کردند.

وی ادامه داد: طبق آخرین خبر‌ها در کمیسیون تلفیق هم تصمیم بر این بوده که هیچ گونه افزایشی در نرخ حامل‌های انرژی نداشته باشیم.

مرادی تصریح کرد: قائدتا دولت باید تصمیم دو کمیسیبون اصلی (انرژی و تلفیق) را بپذیرد اما اگر اصرار بر افزایش قیمت داشته باشد در صحن علنی مطرح می‌شود و چانچه نظر خود را برگرداند، راجع به کلیات و جزئیات آن در صحن علین بحث می‌شود.

عضو کمیسیون انرژی مجلس یادآور شد: اینکه قیمت حامل‌های انرژی را برای اشتغالزایی افزایش دهیم، حرف منطقی‌ای نیست، قبلا نیز ما افزایش نرخ حامل‌ها را داشته‌ایم اما مشکل اشتغال حل نشده است، بنابراین دولت باید پیش بینی‌های دیگری در خصوص این مسئله داشته باشد، ضمن اینکه برابر برنامه سوم توسعه دولت مکلف است هر سال یک میلیون شغل ایجاد کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز