خبرگزاری کار ایران

برای نخستین بار و با همکاری پتروناس؛

ایرانول موفق به تولید روغن کشتی در کشور شد

asdasd
کد خبر : ۵۷۰۴۳۹

شرکت نفت ایرانول موفق به تولید روغن کشتی برای نخستین بار در کشور با همکاری شرکت پتروناس شد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی و تبلیغات شرکت نفت ایرانول، اولین محصولات مشترک دریایی تولیدی شرکت نفت ایرانول و شرکت پتروناس در حاشیه نمایشگاه صنایع دریایی و دریانوردی کیش با حضور مدیران ایرانول ، مدیران کنترل کیفیت و تحقیقات و مدیر منطقه ای شرکت پتروناس رونمایی شد.

محصول مشترک دریایی توسط شرکت پتروناس آزمایش و تایید شده و پتروناس این محصولات را به لحاظ کیفی معادل با محصولات خود معرفی کرده که دارای تاییدیه از wartsila و MAN می باشند.

با دریافت تائیدیه پتروناس بر روی محصولات مشترک از این پس تمام کشتی هایی که از این محصولات استفاده نمایند، می توانند محصول معادل پتروناس را در تمام بنادر در سراسر جهان سرریز نمایند.

ایرانول اولین شرکت روانکار است که با همکاری پتروناس توانست برای اولین بار در کشور روغن دریایی با تائیدیه های بین المللی تولید کند .

مهندس علی کاظمی، مدیر بازاریابی، فروش و صادرات شرکت نفت ایرانول  اظهار داشت: این تفاهم‌نامه شکل‌گرفته میان ایرانول و پتروناس در راستای سیاست‌های کلان کشور در حوزه اقتصاد مقاومتی، اشتغالزایی و جلوگیری از خروج ارز منعقد شده است.و سالانه از خروج ۴۰  میلیون دلار ارز از کشور جلوگیری می کند و تولید گریس و روغن های صنعتی و موتوری نیز با  همکاری پتروناس جزوه برنامه ماست.

مهندس عظیمی پور، مدیرعامل شرکت روانکاران احیاء سپاهان نیز گفت: این شرکت زیرمجموعه شرکت نفت ایرانول است که در زمینه تولید روغن‌های صنعتی، موتورهای بنزینی و دیزلی و همچنین گریس فعالیت می‌کند.محل تولید محصولات مشترک ایرانول و پتروناس شرکت روانکاران احیاء سپاهان تعیین شد و بعد از انعقاد تفاهم‌نامه، توان تولید روغن‌های دریایی در کشور را خواهیم داشت و یکی از بزرگترین محاسن این اتفاق دراختیار داشتن تاییدیه بین‌المللی است تا کشتی‌هایی که تردد برون مرزی دارند بتوانند از این مزیت استفاده کنند.

گفتنی است؛ شرکت پتروناس از بزرگترین شرکت های تولید کننده انواع روانکار در جهان می باشد که سالیانه نزدیک به یک میلیارد لیتر انواع روانکارهای موتوری، بنزینی، دیزلی، صنعتی، توربین، ترانسفورماتور و گریس را تولید و به فروش می رساند به طوریکه در اروپا بیشترین سهم بازار را در اختیار دارد و انواع محصولات با تائیدیه OEMs مانند مرسدس بنز، BMW ، رنو، پژو را تامین می کند و یکی از پر مصرف ترین روغن ها در خودروهای بنز و BMW متعلق به این شرکت می‌باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز