خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل آبفای تهران در گفت‌وگو با ایلنا:

کیفیت آب در تمام نقاط تهران یکسان است/ وجود معارضان دلیل تاخیر در تکمیل رینگ تهران

asdasd
کد خبر : ۵۶۸۹۹۰

مدیر عامل ابفای تهران گفت: وزارت بهداشت کیفیت آب تهران را تایید کرده ولی با توجه به سالهای خشکسالی باید مابقی رینگ انجام شود.

محمد پرورش مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا درباره تفاوت کیفیت آب در نقاط مختلف تهران اظهار داشت: سنجش کیفیت آب تهران در آزمایشگاه های وزارت بهداشت  و دستگاه های نظارتی انجام می شود اما شاید این ذهنیت باشد که آب تمام نقاط تهران یکپارچه نباشد ولی کیفیت آب در همه جا استاندارد است.

وی با بیان اینکه ما پروژه های متعددی برای یکپارچه سازی کیفیت آب تهران تعریف کردیم، افزود: از جمله این پروژه ها تصفیه خانه ماملو و طرح سلامت قمر بنی هاشم برای یکپارچه سازی کیفیت آب جنوب تهران بوده است و به این ترتیب با اجرایی شدن ماملو در جنوب شرق تهران نیز از آب سطحی استفاده می کنند.ضمن اینکه پروژه رینگ تهران نیز در راستای پایدار کردن آب جنوب تهران به بهره برداری رسید.

پرورش با بیان اینکه ما اکنون مشکلی به نام بحث کیفیت آب در تهران نداریم، بیان کرد: وزارت بهداشت کیفیت آب تهران را تایید کرده ولی با توجه به سالهای خشکسالی باید مابقی رینگ انجام شود که در این رابطه لوله ها تهیه شده، پیمانکار تعیین شده و کار پیش می رود اما مشکل اصلی ما وجود معارضان است که اگر حل شود نگرانی بابت کیفیت نداریم.

وی درباره کیفیت آب چاه ها نیز گفت:  30 درصد از آب تهران از چاه ها تامین می شود که 250 متر عمق دارند بنا بر این مشکل آلودگی و کیفیت بد در مورد آنها صحت ندارد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز