خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس

تنها یک سوم مسکن مهر پردیس به مردم تحویل شد/ متقاضیان، هفت هزار واحد مسکن مهر را تحویل نگرفتند

asdasd
کد خبر : ۵۶۶۸۰۷

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس با بیان اینکه تنها یک سوم واحدهای مسکن مهر پردیس به مردم تحویل داده شده است، گفت: متقاضیان بیش از هفت هزار واحد را تحویل نگرفتند.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، سعید غفوری، مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس در مراسم افتتاح 3006 واحد مسکن مهر پردیس با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین موضوعات در ساخت و ساز پروژه‌های مسکن مهر، ایجاد خدمات مختلف برای ارتقای کیفیت زندگی مردم است، گفت:‌ معتقدم باید ساخت مراکز آموزشی در سایت‌های مسکن مهر افزایش پیدا کند.

وی افزود: پیش از این 18 مدرسه در مسکن مهر پردیس ساخته شده بود که در چهار سال گذشته هشت مدرسه دیگر به افتتاح رسید و 25 مدرسه هم در دست ساخت داریم.

وی با بیان اینکه باید برای فرزندان‌مان امکانات مناسب آموزشی در پروژه‌ه ای مسکن مهر ایجاد کنیم، گفت: دانش آموزان از آینده سازان کشور هستند و فارغ از اینکه کجا زندگی می‌کنند باید به مدارس استاندارد دسترسی داشته باشند.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس تاکید کرد: در فرآیند طرح مسکن مهر یک بار به مردم ظلم شده است اما امروز نباید به این پروژه ایراد بگیریم و باید در صدد ارتقای کیفیت آن باشیم و بتوانیم نیازهای ساکنان این منطقه را برآورده سازیم. معتقدم هنوز هم می‌توانیم این پروژه را در مسیر درست خود هدایت و اجرا کنیم.

وی با بیان اینکه در حال حاضر در مسکن مهر پردیس 24 هزار و 800 واحد به افتتاح رسیده است، گفت: در این مجموعه 57 هزار و 91 واحد باقی مانده است. به این معنا که تنها یک سوم واحدهای مسکن مهر پردیس را به مردم تحویل داده‌ایم.

غفوری با تاکید بر اینکه باید مسکن مهر با کیفیت بالا به مردم تحویل داده شود، گفت: اگر انشعابات گاز به فازهای 9 قدیم و جدید می‌رسید می‌توانستیم امروز در این فاز هم افتتاح داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه 38 هزار واحد مسکن مهر پردیس به مرحله نازک‌کاری رسیده است، گفت: اگر منابع مالی تامین شود می‌توانیم هر چه سریعتر این 38 هزار واحد را به افتتاح برسانیم.

غفوری با بیان اینکه اولویت اول ما تحویل مسکن و بعد افتتاح آن است، گفت: پیش بینی می ‌شود تا پایان سال بتوانیم فاز 9 قدیم و جدید را به مردم تحویل دهیم.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس همچنین گفت: در حال حاضر متقاضیان مسکن مهر، هفت هزار واحد را در پردیس تحویل نگرفتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز