خبرگزاری کار ایران

وزیر نیرو در جلسه شورای اداری سروان مطرح کرد؛

افتتاح برق‌رسانی به 155 روستا در سفر امروز رییس‌جمهوری

asdasd
کد خبر : ۵۶۵۴۷۹

وزیر نیرو گفت: اعتبار در نظر گرفته شده برای برق رسانی به روستاهای سراوان حدود 11 میلیارد تومان و اعتبار کل طرح برای برق رسانی به 155 روستا حدود 39 میلیارد تومان است.

به گزارش ایلنا، «رضا اردکانیان» در سفر به استان سیستان بلوچستان که به عنوان نماینده هیئت دولت و رییس‌جمهوری در شورای اداری شهرستان سراوان حاضر شده بود، اظهار داشت: امروز طرح‌هایی در زمینه صنعت آب و برق به مناسبت سفر استانی رییس جمهوری به این استان به طور همزمان افتتاح خواهد شد که از جمله آن‌ها می‌توان به برق رسانی به 155 روستا اشاره کرد که 41 روستای آن مربوط به منطقه سراوان است.

وی افزود: اعتبار در نظر گرفته شده برای برق‌رسانی به روستاهای این منطقه حدود 11 میلیارد تومان و اعتبار کل طرح برای برق‌رسانی به 155 روستا حدود 39 میلیارد تومان خواهد بود.

وی تصریح کرد: تعداد روستاهای بدون برق فعلی این منطقه حدود 13 روستا است که امیدواریم بتوانیم در فرصت مناسبی همه روستاهای بدون برق این منطقه را از این نعمت برخوردار کنیم.

وزیر نیرو گفت: در موضوع آب‌های مرزی نیز امیدواریم بتوانیم برنامه‌های بلندمدتی را طراحی کنیم تا بتوانیم بخشی از نیازمندی‌های این استان را در زمینه تأمین آب برطرف کنیم.

وی خاطرنشان کرد: ما وظیفه داریم مرزداران سلحشور و پایبند و دلسوز را حمایت کنیم تا آن‌ها نیز بتوانند با فراغ بال بیشتری به مأموریت خود رسیدگی کنند.

وی اضافه کرد: امیدواریم با کمک مردم استان بتوانیم بر بسیاری از مشکلات موجود فائق آییم و سیمای فقر و محرومیت را از این استان بزداییم.

اردکانیان گفت: کشور و بالأخص این منطقه، منطقه خشکی است، اما خوشبختانه ظرفیت‌های بالقوه وسیعی در این منطقه وجود دارد که می‌بایست به میزان قابل توجهی به فعلیت برسد که یکی از مهم‌ترین این ظرفیت‌ها، مسأله نیروی انسانی و توسعه آن است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز