خبرگزاری کار ایران

زیرساخت اجرای بانکداری دیجیتال آماده شد

asdasd
کد خبر : ۵۶۵۳۴۸

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از آمادگی زیر ساخت های فناوری و زیرساختی اجرای بانکداری دیجیتال خبر داد وگفت: اجرایی شدن این نوع بانکداری در انتظار سیاست گذاری بانک مرکزی است.

به گزارش ایلنا و به نقل از ستاد خبری هفتمین همایش سالانه بانکداری الکترونیک و نظام های پرداخت، "محمدجواد آذری جهرمی" درباره اجرای بانکداری دیجیتال و بدون شعبه در کشور، اظهار داشت: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات مسئولیت فراهم کردن زیر ساخت ها برای اجرای بانکداری دیجیتال را بر عهده دارد و تا جایی که در حیطه وظیفه این وزارتخانه است، تمامی شرایط مهیا شده است.

وی ادامه داد: آمادگی لازم برای اجرای بانکداری دیجیتال و بدون شعبه از نظر دیتا سنتر، زیر ساخت ها و فناوری های روز دنیا، شبکه ملی اطلاعات و دیگر شرایط لازم که برعهده وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات بوده ، فراهم شده است.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با تاکید بر اینکه، تنها بخشی از اجرای بانکداری دیجیتال برعهده وزارت ارتباطات است و مابقی اقدامات و سیاست گذاری ها برعهده بانک مرکزی است، اظهار داشت: باید منتظر ماند تا بانک مرکزی برنامه ها و شاخصه های اجرای بانکداری دیجیتال و بدون شعبه را مشخص و اعلام کند.

 یادآور می‌شود، هفتمین همایش سالانه بانکداری الکترونیک و نظام های پرداخت با موضوع" نوآوری، بازیگران جدید و کارآیی در کسب و کار مالی" دوم و سوم بهمن ماه سال جاری توسط پژوهشکده پولی و بانکی در مرکز همایش‌های بین‌المللی برج میلاد برگزار می‌شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز