خبرگزاری کار ایران

تداوم جذب جوانان ایرانی در ناوگان نفتکش ایران؛

شرکت ملی نفتکش امسال هم اقدام به بورسیه و جذب دانشجو کرد

asdasd
کد خبر : ۵۶۳۹۲۶

شرکت ملی نفتکش ایران در راستای سیاست جذب جوانان ایرانی و ایرانی‎کردن کادر دریایی خود امسال هم، اقدام به بورسیه و جذب دانشجو کرد.

به گزارش ایلنا، رییس آموزش و تجهیز نیروی انسانی شرکت ملی نفتکش ایران با اعلام این خبر گفت:در ادامه اجرای سیاست جذب دانشجوی بورسیه و تامین نیروی انسانی متخصص ایرانی مورد نیاز ناوگان و طبق هماهنگی انجام شده با سازمان سنجش و دانشگاه امام خمینی نوشهر، جلسه مصاحبه جذب دانشجویان متقاضی بورسیه در رشته‌های عرشه و موتور آبان‎ماه سال جاری در این شرکت برگزار شد.

محمدعلی خبازی‎نژاد افزود: از 55 دانشجویی که در آزمون سراسری 96 شرکت و توسط سازمان سنجش معرفی شده بودند، در نهایت 30 نفر پس از مصاحبه و انجام  آزمایشات اولیه پزشکی انتخاب و به گزینش نیروی نداجا معرفی شدند که پس از گزینش این نیرو، مجددا برای طی مراحل نهایی پزشکی و روانشناسی به مراکز مربوطه اعزام شدند.

رییس آموزش و تجهیز نیروی انسانی شرکت ملی نفتکش ایران با بیان اینکه درنهایت 26 نفر آزمایشات پزشکی را با موفقیت پشت‎سر گذاشتند افزود:اسامی این افراد در صورت قبولی در گزینش‎نهایی، به سازمان سنجش معرفی می‌شود تا در ماه آینده در لیست قبول‎شدگان قرار بگیرند و تحصیل خود را در دانشگاه امام خمینی نوشهر آغاز کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز