خبرگزاری کار ایران

عضو هیات مدیره بانک:

خدمات بانک قرض الحسنه مهر ایران در راستای رفع مشکلات مراکز تولیدی

asdasd
کد خبر : ۵۶۱۶۴۹

تلیکانی عضو هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران در بازدید از مناطق ویژه اقتصادی بوشهر و عسلویه اظهارداشت: خدمات این بانک به بهبود معیشت کارکنان و ارتقاء انگیزه و بهره وری نیروی انسانی کمک می کند و رفع مشکلات واحدهای صنعتی و مراکز تولیدی استان بوشهر را در بر خواهد داشت.

به گزارش ایلنا از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهرایران، تلیکانی عضو هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران به همراه نجدی مدیر امور استان ها به منظور ارزیابی عملکرد شعب بانک و تبیین راهکارهای ضروری برای تحقق اهداف ترسیمی در فرصت باقیمانده از سال به استان بوشهر سفر کرد.

بررسی ظرفیت ها، فرصت ها و توانمندی های استان برای افزایش سهم بانک از بازارهای پولی، بازدید از شعب و نحوه عملکرد کارکنان در ارائه خدمات مطلوب به مشتریان و مراجعین و دیدار و گفتگو با مدیران مجموعه های صنعتی و پتروشیمی، بخشی از اهداف این سفر بود.

حسن تلیکانی در سفر به این استان از مناطق ویژه اقتصادی بوشهر و عسلویه نیز بازدید کرد و اهتمام کارکنان در گسترش سطح همکاری های دوجانبه با شرکت ها و صنایع مختلف را خواستار شد.

وی بر اهمیت منطقه ویژه اقتصادی و تاثیر فعالیت‌های آن در ایجاد اشتغال تاکید کرد و گفت: منطقه ویژه اقتصادی بوشهر و عسلویه با داشتن ظرفیت‌های مناسب، نقش مهمی در جذب سرمایه گذار در عرصه‌های مختلف تولیدی و صنعتی دارد و خدمات بانک قرض الحسنه مهرایران می تواند به تسریع در بهبود وضعیت معیشت کارکنان این صنایع کمک کند.

نجدی مدیر امور استان ها نیز بر اقدامات مثبت و موثر بانک قرض الحسنه مهرایران در راستای بهبود معیشت، ازدواج جوانان، اشتغالزایی و بهداشت و درمان اشاره کرد و گفت: خدمات این بانک در کنار پتانسیل های اقتصادی منطقه می تواند سهم بسزایی در رشد و شکوفایی کسب و کار و رفع مایحتاج ضروری جامعه به ویژه مردم منطقه داشته باشد.

بنابر این گزارش، در این سفر، پاساد مدیرشعب استان بوشهر گزارش مبسوطی از عملکرد شعب در حوزه های جذب منابع، کنترل مصارف و پیگیری وصول مطالبات ارائه کرد.

شایان ذکر است، فرجی مهماندار رییس اداره کل توسعه سرمایه انسانی و علی طبلشی رییس اداره کل پشتیبانی نیز در این سفر حضور داشتند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز