خبرگزاری کار ایران

شریعتمداری:

وزارت صنعت، معدن و تجارت پیگیر تصویب آیین‌نامه‌های برنامه ششم است

کد خبر : ۵۶۱۰۹۱

وزیر صنعت، معدن و تجارت از پیگیری وزارتخانه متبوعش از تصویب آیین‌نامه اجرایی برنامه ششم توسعه در جلسات هیات وزیران خبر داد.

به گزارش خبرنگار  ایلنا، محمد شریعتمداری صبح امروز پس از پایان نشست خود با کمیسیون صنعت و معدن گفت: کمیسیون تخصصی صنعت و معدن امروز چند موضوع را در دستور کار خود داشت. نخستین موضوع مورد بحث و سوال، تهیه آیین‌نامه‌های اجرایی برای اجرای دستورات برنامه ششم توسعه بود.

وی ادامه داد: سوال نمایندگان این بود که هنوز این آیین‌نامه‌ها به تصویب نرسیده است اما گزارش ما نشان می‌دهد که وزارت صنعت، معدن و تجارت در حوزه‌های صنعت و معدن آیین‌نامه‌ها را تقدیم هیات وزیران کرده است و ان‌شاالله پیگیر تصویب آن خواهیم بود.

وزیر صنعت، معدن و تجارت سوال درخصوص برنامه‌های وزارت صنعت، معدن و تجارت در حوزه تحقیق و توسعه را سوال دیگر نمایندگان از وی برشمرد و اظهار داشت: درخصوص تحقیق و توسعه در حوزه صنعت و معدن و حرکت به سمت و سوی صنعت متکی به علوم داش بنیان سوالاتی در این جلسه مطرح شد که در این باره ما برنامه‌ها وزارتخانه‌ها را تشریح و گزارشی از اقدامات انجام شده در حوزه تحقیق و توسعه در صنعت و معدن انجام دادیم.

شریعتمداری با بیان اینکه درخصوص برنامه وزارت صنعت و معدن درباره ارتباط صنعت و دانشگاه سوالاتی مطرح شد، تصریح کرد: دراین باره ما ارتباط دستگاه‌های صنعتی با دانشگاه‌ها و ارتباط دستگاه‌های معدنی با حوزه‌های علمی را مطرح کردیم.

وی افزود: همچنین در رابطه با وظایف شورای‌های عالی صنعت و معدن و تفویض برخی از دستورات به استان‌ها گزارشاتی را به نمایندگان محترم ارائه کردیم.

وزیر صنعت، معدن و تجارت در پایان خاطرنشان کرد: این گونه جلسات زمینه همکاری بیشتری را میان کمیسیون تخصصی و وزارتخانه‌ها ایجاد می‌کند. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز