خبرگزاری کار ایران

سازمان بنادر و دریانوردی اعلام کرد:

مجوز ساخت ۴ سازه دریایی در ۴ استان کشور

asdasd
کد خبر : ۵۶۱۰۴۰

کمیته صدور مجوز سازه های دریایی سازمان بنادر و دریانوردی با تمدید مجوز ساخت و مجوز بهره برداری برای ۴ سازه دریایی موافقت کرد.

به گزارش ایلنا، حمید خلیلی مسئول دبیرخانه کمیته صدور مجوز سازه‌های دریایی و رئیس اداره مدیریت سواحل گفت: موافقت کمیته صدور مجوز سازه‌های دریایی سازمان بنادر و دریانوردی با تمدید مجوز ساخت و مجوز بهره برداری برای ۴ سازه دریایی صادر شده است.

وی افزود: مدارک متقاضیان از دیدگاه حقوقی، امور بندری، اموردریایی، حفاظت ایمنی و محیط زیست، سازه دریایی و مهندسی سواحل کمیته صدور مجوز سازه‌های دریایی با حضور اکثریت اعضاء و مشاوران مورد بحث و بررسی کارشناسی قرار گرفت که در نهایتا مجوز ساخت چهار سازه دریایی صادر شد.

بر اساس این گزارش، این چهار سازه به شرح زیر است:

۱- تمدید مجوز ساخت برای نصب یک‌دستگاه SPM در جزیره قشم- استان هرمزگان

۲- تمدید مجوز بهره‌برداری کارگاه ساخت شناور در استان گیلان

 ۳- تمدید مجوز بهره‌برداری  کارگاه ساخت و تعمیر شناور درشهرستان خرمشهر- استان خوزستان

 ۴- تمدید مجوز بهره برداری سکوی تفریحی در استان مازندران

لازم به ذکر است به منظور حفاظت از خط سواحل کشور از آسیب های ناشی از ساخت و ساز های غیر اصولی مربوط به تاسیسات دریایی و بندری، کلیه متقاضیان اعم از حقیقی و حقوقی موظف می باشند قبل از اقدام جهت ساخت سازه دریایی از این سازمان مجوز های ساخت و تأسیس  و بهره برداری را اخذ کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز